Babyboom 2013

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door 0Zebra0, 28 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Wat raar,heb alle seizoenen gezien,al vanaf 2008 en telkens gehoopt snel een kindje te krijgen en nu ben ik dan zwanger en kan het als zwangere zien :D

2. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Ik heb hem al bekeken op internet,
    kon niet wachten tot volgende week donderdag.
    Kreeg de tranen in mijn ogen toen die enne stel die de uitslag kregen ( die het kindje verloren/moest afbreken met 20 weken). Wauw kreeg er kippenvel van blij schap.

3. Koon

Koon Niet meer actief

Niet te veel verklappen he dames!

4. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    sorry ...
    Heb niet alles verteld hoor ;)
    Zat ook te twijfelen of ik het wel moest neer zetten.

5. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    heftige maar ook zeker een hele mooie aflevering..

6. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik wacht ook tot donderdag met kijken......

7. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Tranen met tuiten !

Prachtig !

8. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ik zat net de gids voor aankomende week door te bladeren en zag dat babyboom weer komt, dus ja dan ook gelijk even spieken of er al een topic voor is hier en ja hoor :D Ik ga het zeker weer volgen, vindt het een super programma

9. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het net ook al online bekeken. Mooie aflevering hoor. Pffff... wel emotioneel.

10. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik vond het ook een mooie aflevering. Maar buiten dat vond ik het wel oerstom dat dat stel met die erfelijke aandoening 2x "perongeluk" zwanger zijn geraakt terwijl ze wisten hoe of wat de risico's waren. Maar dat vonden ze zelf ook al en gelukkig is het dit keer goed gegaan

11. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ben blij dat die belachelijke massale test er uit is in dit seizoen.

Maar wat heb ik moeten huilen om deze aflevering...
    ''Om zwanger te raken moet je natuurlijk seks hebben, wat deden jullie om de kans te verhogen?'' (oid) en dan stom praat over benen in de lucht. Au... Het kwam hard aan bij mij.

12. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Poeh wat een heftig verhaal! Ook ik heb het niet droog kunnen houden...

13. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.034
    6.135
    113
    Happyland
    Ach ja, bij het gros werkt het natuurlijk ook op die manier...maar ik snap je wel hoor.

14. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Ik vroeg mij echt af of het wel dergelijk een ongelukje was. Ik kreeg eerder het idee dat ze gewoon het risico wilde nemen en goede hoop hadden.

15. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Bij de 1e zwangerschap zat t wel in haar achterhoofd zei ze, maar wou ze er niet over nadenken. Een beetje kop in t zand steken. Dit was ook geen ongelukje begreep ik eruit.

Bij de tweede zwangerschap was t wel een ongelukje. Ik geloof ook niet dat mensen spontaan nog zwanger willen raken met de wetenschap nog een keer zo'n verlies mee te maken.

Stom is 't wel, dat beaamde ze ook. Goddank een goede afloop.

16. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Pfft en maar huilen tijdens de aflevering, maar zo blij voor hun aan het eind.

17. Coortje

Coortje Niet meer actief

Ik ken dus wel mensen die dit risico dus wel nemen.. Heb het nog niet gezien dus weet niet welke erfelijke ziekte maar de mensen die ik ken hun 1e is ziek erfelijk (dodelijk) en hun 2e is gezond. Daarna zwanger maar kind had het ook dus weg gehaald. Nu weer zwanger en als test niet goed is word het weer weggehaald

18. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.029
    3.841
    113
    Vrouw
    Thuis
    Je bedoeld dat ze de bevalling dan inleiden?

Er zijn hier ook mensen op het forum die met hartverscheurende keuzes te maken krijgen, maar geen van allen laten ze een kind 'weghalen'.

19. Islah

Islah Niet meer actief

Ik snap trouwens niet zo wat er zo zielig is aan zo'n gezamenlijke zwangerschapstest... Als je daar aan meedoet dan kies je er toch zelf voor? Dus je weet ook, ook als je met vruchtbaarheidsproblemen te maken hebt, dat het toch wel negatief zal zijn. Als je dat te moeilijk vindt moet je gewoon niet met zo'n programma meedoen.

20. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ja dat vind ik eigenlijk ook wel....Je weet dat het bij het programma hoort.

Heb de uitzending die hier staat nog niet gezien, kijk het liever zonder man & kids haha! Vorige keren wel gezien en toen was ik net bevallen. Heel bijzonder.

Deel Deze Pagina