Ja idd 21.30 ... Huh, zat perongeluk op pagina 16 te lezen hihi! En ook hier eerst help mijn man is klusser
Ik ga ook weer kijken al zal het deze keer wel dubbel zijn, vorige keer was ik zwanger en vond ik vooral de stukjes met vruchtbaarheidsbehandelingen heftig en nu helemaal Maar ik vind vaak de herkenning wel "fijn" om te zien.
Ik heb er wel naar uit gekeken. 'Fijn' om te zien, ook voor mij met een kinderwens, door een auto ongeluk weet ik niet zeker of ik nog vruchtbaar ben.
Zit nu middenin nummer 4, heb het al 3x op gang gebracht met tabletten... Maar nog niet alles verloren, dus morgen weer naar de gyn...
Pfff...Misschien eens kijken in het Utrogestan topic? Volgens mij zijn hier veel meiden die ook meerdere miskramen hebben gehad en uiteindelijk met Utrogestan wel zwanger bleven. Ik roep maar wat hoor zie dat je sowieso eerst nog een onderzoek hebt. Sterkte in ieder geval!
Ik heb de laatste keer ook utrogestan gekregen, maar helaas geen resultaat Maar een volgende zwangerschap krijg ik t weer.
Oh ja tuurlijk het is natuurlijk vorig jaar opgenomen dus tijdens de opnames was ze 19. Maar omdat het dus nu uitgezonden word 20 duh hahaha