gister erg geschrokken van reactie van vriend

Discussie in 'De lounge' gestart door lovewinnie, 14 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    gister kwam een vriend van ons op kraamvisite, hij vertelde dat zijn vriendin zwanger was dus wij heel spontaan feliciteren. wat denk je wat hij zegt "ik hoop dat ze een miskraam krijg want wil helemaal geen kinderen, heb al gevragen voor een abortus want ja die heb ik in totaal al 8 laten uitvoeren bij me vorige vriendinen maar zij wil het niet" nou ik wist even niet wat ik moest zeggen. hij wist dat ze regelmatig de pil vergat maar ze waren samen zo al een paar bezig en hij dacht de kan vast geen knderen krijgen. dus eigenlijk is het wel eigen schuld. zij is echter dolblij met de zwangerschap maar kent absoluut geen verantwoordleijk heid en hij is bang dat ie straks voor alles moet opdraaien. hij gaat het kind trouwens niet herkennen want hij verwacht niet dat hij over 18 jaar nog bij haar is en wil geen alimetatie betalen. nou wat is dat nou voor een vend brrr hij is bij mijn vriend af.

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    daar ben je klaar mee, met zo'n vriend...
    Net wat je zegt, als hij weet dat zij de pil vaak vergat draagt hij ook verantwoordelijkheden lijk me!

3. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Lekker, wel de lusten maar niet de lasten....

4. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Leuke vent is dat ! gatver wat een *** zeg! wagelijk zulke mensen.
    Als hij weet dat ze de pil altijd vergeet had hij ook een condoom om kunnen doen natuurlijk.

5. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    wat een ei*el zeg! toch word ik hier best verdrietig van...mensen die het eigenlijk niet graag willen en toch een kindje krijgen onverwachts....maar goed dat je die vriend laat vallen...ken je die vriendin? gaat ze er wel voor?

6. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
  7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Jeetje zeg, wat een hufter! Hier heb ik werkelijk geen goed woord voor over :confused: Het is toch eigenlijk té erg dat er zulke mensen bestaan...
    Ik hoop dat jou vriendin de eer aan haar zelf houdt, en zelf bij die zak stront weg gaat!

8. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Wat een *(&^#$%.
    Een beetje dom (zacht uitgedrukt) om te denken dat ze niet zwanger kan raken. En als je dat 8 keer is gebeurt hoe dom kun je dan zijn :rolleyes: pfffff wat een figuur :thumbdown:
    Maar ook van zijn vriendin. Als je toch weet dat je de pil vaak vergeet [-(

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    nou inderdaad !

10. Milla

Milla Niet meer actief

Wat een klootzak! Inderdaad wel de lusten en niet de lasten.. Vooral dat zinnetje dat hij al 8 keer een vrouw een abortus heeft laten doen stoort mij... Volgens mij weet hij niet eens wat houden van is. Ik heb hier grote minachting voor! Een kind verdient zo'n vader niet!

11. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Nou,lekker mannetje dan..

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    helaas ken ik ook zo'n stel die de een na de ander weg laat halen omdat ze te beroerd is de pil te slikken :(

13. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Als ik achter zulke uitspraken en opvattingen zou komen van een vriend, dan is dat mijn vriend niet meer. Walgelijk.

14. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    oeink! :confused:
    dat vind ik echt heel erg!

15. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    dumpen en voor de rechter slepen zo'n vent.

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    :confused:

17. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Daarvan zou ik ook schrikken... Bah! Wat een botte reactie zeg...! Denkt duidelijk alleen maar aan zichzelf!

18. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Het kind herkennen of erkennen?

Lijkt me stug dat hij straks zijn kind niet herkent. :)

Wel een beetje vreemd verhaal ja. Wel erg naïef of te denken dat ze toch niet zwanger zou raken omdat het eerder nog niet gebeurd was. En dat hij geen alimentatie wil betalen had hij zich misschien moeten bedenken voordat ze zwanger was.

P

19. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Wat een hufter zeg... ik kende ook zo'n jongen, die vroeg aan mij wat slecht was tijdens je zwangerschap zodat hij dat aan zijn zwangere vriendin kon doorgeven...want hij wou namelijk dat het mis ging!

Gelukkig is hij tijdig bekeerd en hebben ze nu een hele lieve dochter (gezond) van 6 maanden!

20. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Wat een hufter!
    Nou mag ik het natuurlijk niet zeggen, maar hoop dat hij een erectiestoornis krijgt zodat hij geen kids meer kan verwekken! Sorry hoor!

Liefs Marjo

Deel Deze Pagina