'Babyboom' in omgeving - lastig mee om te gaan

Discussion in 'Zwanger worden' started by Elly80, Jul 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

Jul 10, 2012
    2,290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Ja het leven lijkt soms allemaal zo oneerlijk!
    Ik ben zelf nog niet heel erg lang bezig, maar wilde wel al heeeel erg lang kinderen maar mijn man wilde eerst trouwen... en dat trouwen heeft ook 5 jaar op zich laten wachten :( (in die zin ik wilde 5 jaar geleden al trouwen ;))

Nu zijn we bijna een jaar getrouwd en ben ik iets langer dan 7 maanden geleden gestopt met de pil, maar om mij heen zijn zo veel vrienden of zwanger of net bevallen en dat is me toch moeilijk dan heb je z'n heel lief klein hummeltje vast en denk je wanneer hou ik de mijne nou vast.

Voor mij duurt het ook heel lang, niet omdat ik al lang "bezig" ben maar wel omdat ik het al heel erg lang wil!

Vrienden vragen ook constant of ik al zwanger ben, omdat we nu getrouwd zijn... (nee niemand weet nog dat ik ben gestopt met de pil op mijn man en zusje na;)) maar ze vinden het bij ons passen dus vragen er constant naar dat is zooo frustrerend!

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

dat vragen alleen al.. ik doe dat nooit en heb dat nooit gedaan. je kunt daar iemand echt mee kwetsen!
    ik weet zelf (gelukkig) niet hoe het is als je al jaren bezig bent.. maar dan elke keer weer die vraag; wanneer is het jullie beurt?
    sommige mensen hebben daarin echt n plaat voor hun kop

3. Jenna28

Jenna28 Lid

Mar 6, 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb maar 4 goede vriendinnen waarvan er 1 vrijgezel is en de andere 3 zijn allemaal in ronde 1 zwanger geraakt. Direct na de pilstop.

Dan baal ik echt enorm dat t bij mij nooit op de normale manier zal lukken, mocht het uberhaupt lukken.

Ik was echt heel blij voor ze, maar vind t allemaal wel heel erg oneerlijk, waarom werken mijn eierstokken niet? Waarom ben ik sinds de pilstop nog nooit ongesteld geworden?

Je ziet het idd overal, vrienden, familie, werk, FACEBOOK!!!!! Ik weet dat jaloezie een slechte eigenschap is maar kan t soms niet helpen. Dan maar spuien in dit topic :p

4. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

May 25, 2008
    1,881
    448
    83
    Weet dat ik ronde 4 echt wel anders stond in het graag willen dan ronde tig.... Op een andere manier moeilijk zal ik maar zeggen.

5. moeder254

moeder254 Niet meer actief

Dankje meis voor je lieve reactie:)...sommige mensen kunnen idd hard zijn..en dat is niet altijd leuk!!!

6. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wat ik heel erg vind (en nu helaas van dichtbij zie) is iemand die al 3 kinderen heeft, absoluut geen vierde wilde maar toch weer zwanger is! Dan denk ik: halloooo,anticonceptie??!! Dat voelt zo oneerlijk...
    Verder is het erg herkenbaar wat hier al geschreven is... Het lijkt wel alsof alles en iedereen om je heen zwanger is of over zwanger zijn gaat... Facebook, vrienden, reclames, zomaar mensen op straat... Het is net als dat je een nieuwe auto hebt en ineens overal die auto ziet. ;)
    En ik denk dat ook al zit je bij wijze van in ronde 1, dat iedereen hier een hele sterke kinderwens heeft. Ik snap dat het anders voelt als je al heel lang bezig bent maar dat doet niet af aan de wens van iemand anders... Maar het steekt wel als zelf al een tijdje bezig bent en iemand raakt al in ronde 1 of 2 zwanger :(

Share This Page