voel me anders na "menstruatie"

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kleintje1985, 23 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje1985

kleintje1985 Actief lid

9 nov 2011
    448
    0
    0
    NULL
    Lunteren
    Sinds vorige week maandag ben ik al misselijk en een apart raar gevoel in mn buik, ook van die nare steken. Afgelopen woensdag is mijn "menstruatie" begonnen tot zondagmorgen, daarna niks meer. Maar de steken waren zondag best heftig, ik kon t vergelijken met een eisprong, zo'n pijn deed t. En nu dus nog steeds misselijk en een raar gevoel in mn buik wat ik dus niet kan thuisbrengen dat ik dit ooit eerder gehad heb na het stoppen van de pil. Heeft iemand een idee wat het kan zijn of tips?
    Voor een innesteling leek t teveel. Weet het verder ook niet meer........

2. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    Dat kan best ontpillen zijn..de eerste paar maanden kan je cyclus aardig in de war zijn en moet alles weer in het gareel komen..

3. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Ik had ook een rare ongi deze maand, bijna niks maar toch wel maar niet erg heftig, toch erg licht. Beetje in de war but time will tell zullen we maar zo denken. Ben niet zo van dat ge ontpillen geloof niet dat ik zo gebombardeerd werd met hormonen met de mirena haha ;)

4. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hey kleintje, ik had dat 2 wk geleden ook, exact hetzelfde! Vier dagen ongi, waarvan 1,5 à 2 dagen goed bloeden. Op de 4e dag ineens een onwijze kramp een paar minuten, echt zo erg dat ik even niets meer kon... Nu ben ik bezig met ovutesten die normaal gesproken altijd heel regelmatig zijn maar nu komt m'n ei maar niet... Wel de hele tijd een redelijk donkere 2e streep maar niet genoeg om positief te zijn. Zo raar :(
    Heb jij nog zw testen gedaan na je ongi of ovutesten?

5. kleintje1985

kleintje1985 Actief lid

9 nov 2011
    448
    0
    0
    NULL
    Lunteren
    Hey, nee geen test gedaan maar dat ga ik straks wel ff doen, een zw test.

Deel Deze Pagina