Hi, Zijn er hier ook mensen die NCIS kijken? Ik heb de laatste afleveringen van seizoen 5 gedownload (veronica was gestopt met het uitzenden ervan en begint nu weer bij het begin ) en het einde is echt super-schokkend! Nu wil ik echt de nieuwe afleveringen zien om te weten hoe het afloopt, maar die worden pas in het nieuwe seizoen uitgezonden.... Groetjes Rosa
Hier ook een NCIS fan. We zijn nu het vierde seizoen aan het bekijken (dvd-box). Leuk om te weten dat er ook nog een vijfde seizoen komt! Groetjes, Simba P.S. Je zoon heeft een leuke naam .
In september dus weer verder met het zesde seizoen. Ben heel erg benieuwd wat er gaat gebeuren. Het is echt 1 van mijn favoriete series Jouw zoon heeft trouwens ook een leuke naam...hihi...
ik kijk eigenlijk vooral naar gibbs! hahahahahahaha, en samen lachen we ons elke keer rot over om hoe dinozzo mcgoogle,mcgeek enz uitspreekt! en abby natuurlijk, echt super! echt een geweldige serie!
Nee nee, niet verklappen! lol Ik heb samen met m'n vriend alle dvd boxen, maar seizoen 5 is nog niet uit. Wij zijn helemaal verslaafd aan NCIS, en kunnen niet wachten tot het volgende seizoen uitkomt op dvd box
Ik vind andere "misdaad" series nu ook veel minder leuk nu ik NCIS kijk. Daar zit vaak helemaal geen humor oid in. Zitten er trouwens nog leuke extra's op de dvd boxen?