Heidi Montag nog steeds niet de oude | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Wat vinden jullie hier nu van? Ik vindt het eigenlijk best zonde dat zo`n mooie meid zich zo laat verbouwen. En dan ook nog op zo`n manier...jeetje wat voor een pijn heb je dan wel niet? Ik zit er wel al best een tijd over na te denken om iets aan mijn borsten te laten doen. Maar zoveel operaties...nee dan zou je toch gaan denken dat je psyschich problemen hebt met jezelf he? Maar ja in Amerika is dat toch al anders......plastische chirurgie is daar veel "normaler" dan hier.
Tsja sommige hebben nou eenmaal een bepaald beeld van de perfecte vrouw ofzo en willen hier ook aan voldoen. Ik zelf heb een borstvergroting gehad aan 1 kant heb dit gedaan omdat ik een DD had en een AA. Voelde me dood ongelukkig zo! Als ik gewoon een B of een C cup had aan beide kanten had ik het nooit laten doen. Maar als mn neus een beetje scheef staat so be it en als mn kin een beetje uit steekt het zelfde. En vet weg zuigen zou ik al helemaaaal nooit laten doen.
Heidi is flink de weg kwijt, niet zo heel gek met zo'n Spencer figuur. Ik weet nog goed hoe ze er in Laguna Beach en in het begin van The Hills, toen was het nog een mooie girl next door. Nu is het een griezel.
wat was ze leuk voor de operaties! nu nog wel mooi maar ik vind al die plastische meiden op elkaar gaan lijken. tis net paris hilton of die ene die toen mee deed in zo'n programma (zo'n miljonairs daughter) en dat paps en mams geldstroom zouden stoppen als ze niet mee deden en gingen werken..
Ik vond het echt een heel leuk meisje, maar die Spencer zal hier wel z'n aandeel in hebben gehad, wat een creep is die man toch! Vind Heidi niet zo mooi meer nu..
Gewoon erg triest, de druk die zo veel vrouwen voelen om er als barbiepop uit te zien. Het is toch een bepaalde onzekerheid die ze hebben en die verhelp je niet met een operatie. Ik vind het resultaat ook vaak heel onnatuurlijk. Ik zie liever iemand met rimpels en een echte lach, dan een expressieloze zombie. (Om maar wat te noemen.)
Het was zo'n leuk meisje om te zien, na die operaties had ze zo'n rare kop gekregen. En die grote borsten staan haar helemaal niet, is niet in verhouding. Echt jammer. Ik heb vorig jaar eens in zo'n blad gelezen wat ze allemaal had gedaan en daar schrok ik wel van. Zij gaf zelf ook toe dat ze psychisch de weg nogal kwijt was en er spijt van had.
Het is echt zo zonde, vond haar voor de hele "verbouwing" best een leuke meid maar nu ... Brrr Toch denk ik wel dat als ze niet met die verschrikkelijke spencer pratt zou zijn ze er nu niet zo had uit gezien Maar ja wat weten daar ook van Hahaha Voor de gene die ook altijd keken, herinner je die aflevering dat ze voor eerst zo in beeld kwam ? Zat ze bij haar moeder op de bank , konden amper praten om dat haar gezicht zo strak gezet was en die mond kon ( en kan ) gewoon niet meer verder open
Ja jammer he dat je jezelf eigenlijk lelijker maakt dan dat je was! En die Spencer...bah wat een verschrikkelijke kereltje he! Maar of hij het nu "schuld" is vraag ik me af hoor.....misschien wilde ze het gewoon zelf... @Sasje87 of je wel of niet iets aan je scheve neus moet doen dat is erg persoonlijk dan....maar je hele lichaam terwijl er niks mee aan de hand was? @jt82 idd gezien.....die moeder vond het ook zo erg he....stel je voor je dochter doet dit. Ik heb niet zo`n problemen met plastische chirurgie hoor....borstvergroting of neuoperaties enz.....maar zoveel aan een lichaam doen wat eigenlijk al perfect was...zo zonde! En ik vraag me af wanneer je stopt dan he?
Ja.. Helemaal stabiel vind ik haar ook niet overkomen idd! Hebben we wel gezien bij The Hills enzo.. Was een mooie meid, en nu? Nee net een Playmate. Borstvergroting oke, of een neuscorrectie, maar jezelf echt verbouwen?? Zonde.
Ik ken haar helemaal niet, maar my goodness: die is er niet mooier op geworden! Welke zot van een arts voert 10 operaties op 1 dag uit op een levend wezen, als dat niet beslist noodzakelijk is? Die moet toch direct uit z'n functie gezet worden? En bij jezelf 10 operaties uit laten voeren op 1 dag, lijkt me dat je dan wel klaar bent voor het gesticht. Zeker als je vooraf zo mooi was.....
Bedoelde ook mezelf er mee hoor Dat is ook erg persoonlijk ik zelf zou het niet doen. Maar zoals zij ze was bloedmooi iets waar veel meiden jaloers op waren. Maar nu brrrr