Hallo dames, Ik lees heel veel dat ovulatietesten donkerder worden als je zwanger bent. Nou wou ik dus een paar ovulatietesten doen de aankomende week.. Blijven deze licht dan wil ik er namelijk geen zwangerschapstest aan verpesten haha. Niet eerder dan dat ik dik overtijd ben. Maar nou is mijn vraag... Testen jullie dan op dezelfde manier als je normaal test met ovutesten? Overdag na zoveel uur niet drinken/plassen. Of testen jullie met ochtendurine? Ben wel benieuwd. Oh ja, en als de test donkerder wordt ga ik er niet vanuit dat ik zwanger ben hoor, maar dan is het de moeite waard om een zw-testje er tegenaan te gooien. Liefs
Heb ik ook gedaan En ze werden inderdaad donkerder. Ik heb toen met ochtendurine getest. Daarin is de concentratie van hcg het hoogst (als je zwanger bent). Voor de ovulatie kun je juist beter geen ochtendurine gebruiken. Maar dat gaat niet op als je hcg wilt aantonen. Verder hoef je dan ook niet op te letten hoe lang je niet geplast hebt enzo. Succes!
Hallo wanneer doe je dan zo'n test? raar hoor een ovulatietest dat tevens gebruikt kan worden voor zw.test. Gewoon doortesten na je eisprong?
Hi meiden, Maar hoe donker moet de ovutest dan zijn? Heb zaterdag en maandag licht streepje op sensitest-zwangerschapstest. Vanochtend Predictor, na 15 minuten niets en toen ben ik weer gaan slapen, later zat er toch een streep. Nu dacht ik maar zo'n ovutestje proberen en die tweede streep is best wel donker.... Wat nu?
Is het streepje net zo donker als de controlestreep? Als dat zo is kan je kijken wat een zw test aangeeft!
klikken op je album en dan toevoegen.. dan download die hem in je album vanaf je pc. denk wel dat je preggy bent hoor deetje maar fotoooo over ovu voor zw test: bij mij was die paar dagen voor NOD ook stuk donkerder.. zie album.. heb getest gewoon midden op dag toen zonder urenniet te plassen.
Hoi Limmeke, De foto zit nu in m'n album maar is wel errug onduidelijk.... Dat is dus de zwangerschapstest, de ovutest ben ik even kwijt....
Mamakitty en deetje: Hebben jullie sochtends getest met de ovutest? Trouwens Deetje, je bent hartstikke zwanger! Gefeliciteerd!
Hi meiden bedankt voor het meekijken en alle felicitaties, durf het nog niet zo goed te geloven maar vanochtend een duidelijker tweede streepje! Manlief gelooft het nu ook en is erg blij!
He Tinkerbell Gefeliciteerd! Vind jij het ook zo spannend na dat lange wachten? Liefs & geniet! Deetje