Ik kan er slecht m'n ei mee vinden? Maar heb nog geen vergelijkingsmateriaal gebruikt. Ze zijn wel goedkoop.
Ik gebruik ze ook. Maar hij wordt nooit echt knal knal posi als ik mijn ei heb. TIs wel duidelijk dat hij donkerde wordt. Wat wil je erover weten?
Bij mij zijn ze ook nog nooit knal geworden. Altijd een licht streepje. Op de verpakking staat dat dat negatief is. Zelfs licht bij uren niets drinken enzo. Erg frustrerend.
Bij mij was ie ook nooit duidelijk dat streepje. Zelfs de zwangerschapstest van babyboom duurde ontzettend lang v0oordat die echt duidelijk tevoorschijn kwam... Goedkope rotzooi vind ik het.
ik had ook geen echt donkere streep, terwijl ik wel een ei heb gehad.... Maar in de bijsluiter staat wel dat je als t niet duidelijk is, je 2 testen op 1 dag moet doen toch? (of was dat een ander merk??) ik heb nog nooit een positieve test gezien dus... ik ben gaan tempen, das toch een stuk duidelijker vind ik....
Lastig ja, want ik heb nu dus ook steeds geen duidelijke streep. Ik zit maar steeds te wachten tot ie komt. Maar ben bang dat ik ook helemaal geen donkere streep krijg. Ik zit nu op dag 16 van een cyclus van 28. Is er iemand die wel duidelijk een tweede streep krijgt? liefs
Miepje, die van sensitest zijn sowieso duidelijker. Babyboom, vind ik echt bagger. Leuk dat zo zo goedkoop zijn maar als en de ovulatie én de zwangerschapstesten allebei niet duidelijk zijn geef je als nog meer geld uit aan een duidelijkere test. Kun je die beter meteen kopen.
Hm.. ik ben er wel positief over. Geeft me een duidelijke streep en heb mijn ei gevoeld, het klopte wel met elkaar.
Hoi, Ik ben zwanger dankzij die test ( nou ja dankzij mijn man natuurlijk ha,ha) maar hij was bijna alle dagen licht en twee dagen bij mijn eisprong waren ze even donker als de controlestreep. ik testen altijd rond 13.00 s'middags. de zwangerschapstest gaf drie dagen voor NOD positief. Groetjes Elmo28
Ik heb vandaag mijn 19e dag, en 10e ovutest gebruikt, maar helaas geen resultaat. heb al wel de hele week al last van veel slijmverlies, dus ga ervan uit dat dat een goed teken is. Ik heb echt geen idee meer! Maar goed, we blijven maar aan het klussen! liefs
Ik was ook niet echt tevreden over Babyboom, maar dacht dat het aan mij lag. Dat ik weinig LH maakte of zo. Want inderdaad: ik zag wel verschil in dikte van teststreep, maar nooit dikker dan de controle streep. Wat mij ook opviel, was dat er verschil tussen de bestellingen zat. Sowieso kwa uiterlijk van de test, maar ook kwa duidelijkheid. Ik heb dit aangekaart en mijn geld terug gekregen. Ze zijn nu nieuwe testen aan het laten maken en ze hoopte dat ik over een paar weken die eens wilde proberen.
Hoi Drewb Ik heb in mijn album een foto staan van positieve babyboomtesten. Misschien heb je er iets aan? Groetjes
Ik heb ook positieve ervaringen met babyboomtesten. Heb 3 x mijn ei ermee gevonden en de laatste keer is dus raak! Heb er ook heel veel over, dus als iemand ze over wil nemen? Pb me dan... Als je geen positieve testen krijgt,probeer een ander merk. Heb je nu ook geen positieve testen, dan zou ik langs de huisarts gaan met de testen. Kan zijn dat je niet vanzelf een eitje krijgt....
ik kan ook alleen positief zijn over de babyboomshop testjes...sensitest gaf bij mij ruim 1 week vals postief....heb PCO, en de babyboomshop testjes zijn de enige die echt duidelijk zijn(heb altijd een donkerdere streep als de controle streep), ja en die dure CB digi testen....
hallo ik heb zelf ook die ovu testen op babyboom besteld en wil ze deze ronde gaan uitproberen :S hoop dat ik dan kans maak en ik hou jullie wel op de hoogte