Hmm, die foto van jouw tweede ronde ovulatietesten is vreemd, dan zou je inderdaad misschien al rond dag 8/9/10 een eisprong gehad hebben, wat raar dat er niks donkerder is gekleurd. Die van mij van gistermiddag was dus ook precies zo licht
@Dana: dankjewel voor het doorgeven meid,dus je krijgt ook de gratis testen mooi op tijd! Fijn om te weten! Ik zie aan je banner dat je ongi bent geworden....even slikken dus,en met goede moed door naar de volgende ronde meid! Liefs Mickey.
Nou, vandaag nog steeds een zelfde licht streepje, ik ga dus nog maar effe door met testen dagelijks, hopelijk komt er een duidelijker streep. Onder elkaar leggen zal ik dan ook eens doen, met een hele rij is het makkelijker zien of er ergens een piek zit. Voor MIJN gevoel zit ik zeker wel rond een eisprong, voel duidelijk mn linkeronderkant van buik.
Ik ga ook de ovulatietest van babyboom bestellen met gratis starterspakket. Temperaturen jullie daarnaast ook nog?
@zeepbel: Nog steeds geen positieve test? Of heb je inmiddels al een dikke streep gehad? @Wendy: spannend meid,nog een tester erbij Nee ik temperatuur niet,ik doe alleen die ov testen. De zijn weer weg,op naar de tweede ronde smep....hihi Liefs Mickey
Hoi, ik heb ook de ovutesten van babyboom. Ik heb wel een hele donkere streep, maar nooit donkerder dan de teststreep. Ongeveer net zo donker, misschien een heel heel klein beetje lichter. Zelfs vandaag was ie zo donker, terwijl ik eigenlijk vandaag, misschien morgen, ongesteld moet worden. Deze kun je ook zien in mijn album.
Euhhhh Mila Rose.....al eens eraan gedacht dat je zwanger zou kunnen zijn.....hihi Een dikke streep op je ov test,en ik zie aan je banner dat je vandaag eventueel een zwangerschapstest kunt doen....misschien dat je die ov test maar eens aan de kant moet leggen,en er een zwangerschapstestje tegenaan moet gooien meid hahaha Laat je wel nog iets weten! Liefs Mickey.
Hee meiden even een vraagje heb de testen ook besteld van babyboom, vandaag binnengekregen net al een geprobeerd. Maar niks op te zien, terwijl ik ong over 3 dagen eisprong moet hebben klopt dit. Heeft het nog zin om vanaf vandaag verder te gaan testen of moet ik me volgende cyclus gaan beginnen.
Rose, zeker verder testen. Als het 24-48 uur van tevoren positief is dan is dat pas morgen of overmorgen of misschien nog een dag later.
Bedankt voor de tip! Is het handig om 2 keer per dag te testen ochtend en avond of is avond alleen al goed! Ben helemaal nieuw met die testen.
Op zich is 1x per dag genoeg maar je weet niet hoelang je piek duurt. Je kan als je je eisprong verwacht bijv. 2x per dag testen om een echt positieve test te krijgen.
eh........mag ik vragen hoe mijn ovulatietest van de babyboom is dan? Moet de mijne nog donkerder worden of is dit het?
hee Loe, Volgens mij moet de streep wel donkerder zijn. Die van mij was straks ook zo licht en heb wat op de site rondgeneust en zie donkerdere strepen, maar ik weet het ook niet zeker! (gebruik jij ze alang?)
hai rose, ja ik gebruik ze al langer, echter eerder samen met de kruidvat ovu testen. Die werden al snel hartstikke donker en op de babyboom testen zag ik helemaal niks, noppes, nada. Die heb ik toen weggegooid. Nu blijkt achteraf dat die kruidvat ovu testen niet goed waren (tenminste bij mij, ik hoor er meer over hier op het forum). Dus heb me nu aan de ovutesten van de babyboomshop gehouden. Die is wel het donkerste tot nu toe, hoop dat ie nog donkerder is dan morgen!
Hoi allemaal, Hoe zet ik foto's in mijn album, ik wil graag jullie mening over mijn ovulatietesten van de babyboomshop. maar weet niet hoe ik foto's in mijn album kan zetten. graag reactie
hai loe, Ik lag hierboven dat je testen van babyboom hebt en las ook ergens anders dat je gyn. je ei zag afgelopen dagen?! Een vraagje hierover, is dat adv de testen die in je album staan of heb je nog positievere testen gehad?
Hai September, ikheb ze nog een slagje donkerder gekregen, maar niet zo donker als de controlestreep. Maaaaaaaaaaaarrrrrrr: het is mij zo ontzettend opgevallen, dat ook de ene keer de controlestreep veel donkerder is dan de andere keer! Oftwel, de ene keer lijkt je testresultaat extra licht, terwijl ik bij degene met de lichtste conrolestreep bijna dezelfde lijntjes had! wie heeft dit nog meer?
Ja ik vind het ook een beetje moeilijk... Ik zie wel verschil rond de 15,16,17e die zijn zichtbaar en de andere niet of nauwelijks, maar ze zijn echt niet zo donker als de streep. Dus weet ik nog niets, dus blijven maar doorklussen om de dag.. Soms wel een beetje vermoeiend hoor, nog 1,5 week en dan moeten we het wel gehad hebben. Ga nu maar ff uit van mijn cyclus van 44 dgn als de vorige keer... Als er idd nog meer meiden zijn met dit probleem?!