Ik ga denk ik volgende maand ook maar testen met die testjes van babyboom heb heel erg het gevoel dat het er deze maand niet in zit en ik vind het wel handig dat je nu een extra starterspakket krijgt als je ze bestelt (lekker goedkoop) en aangezien ik met een donor wil gaan werken is dit ook wel handig! maar ik hoef dus niet te rekenen op een 2e streepje die donkerder is dan het controle streepje.. wel fijn om dat alvast te weten!
hoi dames, kijk eens in mijn album, deze ronde heb ik mijn ei echt duidelijk gevonden, dus nu lekker klussen...
heb nu weer een nieuwe test gedaan, niet met de ochtendurine en die is wel nog goed aanwezig, maar niet zoals de test an gistermiddag die positief was . Vannacht maar goed geklust ...meer kunnen we niet doen
hoi, ik ben ook dit weekend gestart met de ovutesten van babyboomshop. Normaal gesproken heb ik een cyclus van rond de 35 dagen, maar mijn laatste was 52 dagen. Ben dus maar op dag 15 begonnen met testen, om zeker te weten dat ik m'n ei niet ga missen! Nu heb ik geen foto's gemaakt, maar mijn test van zaterdag was ongeveer net zo donker als die van luukske, maar dus niet donkerder dan de teststreep, en mijn test van gisteren was weer wat lichter. Zou het dan kunnen dat ik gisteren mijn ei heb gehad (op dag 16 met een cyclus van 35 dagen?) Mijn temperatuur gaat iig nog niet omhoog. Wat denken jullie?
Goed om zo met elkaar ervaringen met Babyboomovu-testen uit te wisselen! Dit topic mag dan ook wel weer even naar boven.... Ik heb nu vijf daagjes getest, ga nog effe door, zie alleen maar hele lichte streepjes..... Liefs, Klusser1980
Voor ronde 8 ben ik ook alweer begonnen met ovu-testen van babyboom. Dit wordt de 3 ronde met deze testen. Ik heb tot nu toe in ronde 8 nog geen duidelijke 2e streep gehad. Wel al een dipje in m`n temp. dus ben erg benieuwd hoe het de komende dagen zal gaan met de testen. ps. foto`s van de andere ronde`s staan in m`n album.
he, @wendy: inderdaad duidelijke streepjes gehad, nu maar weer even afwachten. Fijn om ook foto's van anderen te zien. @klusser 1980: zo te zien kan het ook nog wel een paar daagjes duren voor je positief test ik ben ook al ruim een week aan het testen, wil ei niet missen, gewoon om mijn lichaam maar eens te leren begrijpen. Zo te zien heb ik ook nog niet echt een positieve test gehad, dus zal het wel weer een lange cyclus worden voor mij. Succes met testen meiden!
zou iemand mij een kortemaar duidelijke uitleg willen geven over het gebruik van ovulatietesten. ik neem ze over van iemand van het forum maar ben er helemaal onbekendmee en zou er graag meer van willen weten. bijv ook wanneer ik ermee moet beginnen ik denk mijn ei ongeveer op 21 og 22 dec te hebben....