Dames, Ik zit met een vraag.... Aan de ovulatie testen te zien en mijn stijgende temperatuur vanaf woensdag zou ik dinsdag mijn eisprong moeten hebben gehad. Dinsdagochtend testte ik om 09:00 een tweede lichtere lijn dan de dagen ervoor. Dus ik dacht mijn ei is al geweest. Toen ik later op dinsdag om 16:30 testte met Matcare en Sensitest waren deze testen beide positief. Terwijl ik deze tests heb uitgevoerd met minder geconcentreerde urine. Kan je een positieve ovulatie test hebben als je eisprong al is geweest? De testen staan in mijn album! Ik hoop dat iemand mij een antwoord kan geven [-o<
Hi, Ik test nu al 4 dagen positief met een ovutest... dus ik snap er ook niks van. Zou ik zwanger kunnen zijn? Maar dat zou betekenen dat de bevruchting pas net is geweest, want ik ben pas 14 dag na mijn eerste dag ongesteldheid gaan testen en dat was afgelopen dinsdag, dan zou mijn eisprong dus veel eerder zijn geweest? Lfs.
Ook kan het zijn dat je een lange lh piek hebt. Heb je foto's van je tests in je album..? Ik teste ook 3 dagen achter elkaar positief. Woensdag was de test negatief. Je kan denk ik pas een positieve ovu test hebben als het een zwangerschap betreft later in je cyclus. Bijvoorbeeld een paar dagen voor je nod.
Aylin voor een ovu-test moet je juist urine van later op de dag gebruiken en geen ochtendurine. Het LH-hormoon maak je namelijk pas later aan. Met ochtendurine licht testen en later op de dag donkerder betekent juist dat je eisprong er aan komt.
Hey meiden, Ik heb ook de afgelopen 4 dagen positief getest en de testen van gister en eergister zijn beide even "sterk". Wat mij ook opviel, was dat de testen van gister en eergister een paarsige streep geven en van de 2 dagen daarvoor een roze....(zijn gewoon dezelfde testen) Ik temp ook en heb zondag en maandag 36.6 getempt en maandag t/m vandaag 36.7. Heb me laten vertellen dat je temp minimaal 0.2 graad omhoog moet, maar gezien mijn testen en het feit dat ik nu 4 dagen een temp heb van 36.7 weet ik niet meer goed wat ik moet denken. Foto`s van mijn testen staan in mijn album. Test van gister staat er nog niet bij Willen jullie eens een kijkje nemen en zeggen wat je ervan denkt?
Ik heb niet met ochtendurine getest tenminste niet de eerste plas. Ik dacht juist dat je snachts LH aanmaakt en je dus misschien een valse positieve test krijgt..?
Kweb voor zover ik heb begrepen: De dag dat je een negatieve test na een positieve test hebt komt je ei eraan. De ochtend erna heb je als het goed is een hogere temperatuur. Toch lees ik ook wel eens dat dit niet altijd opgaat. Een ovutest meet namelijk de LH piek. Ik zou me vast houden aan de paarse test streep. Op dit moment is je LH gehalte het hoogst. Welke ovu testen gebruik je eigenlijk?
Ow ik begreep dat je maar 1 posi test kan hebben (hooguit 2) Mijn temp is wel omhoog gegaan alleen maar 0.1 graad ipv 0.2. Ik heb nu de ovutesten van kruidvat, maar hoor er zoveel klachten over, dat ik (als het nu niet raak is) volgende maand de dipsticks van sensitest ga gebruiken of die van madcare. Bedankt voor je reactie
Als jou testlijn eerst roze was en daarna paars zou ik zeggen dat de paarse positief is. Zodra ze kleuren gewoon aan de klus. Dan zit je altijd goed Ik heb geen ervaring met kruidvat testen maar hoor net als jij ook veel klachten over deze testen. Ik gebruik Sensitest en Matcare. Eerlijk gezegd vind ik Matcare iets beter.
Nou, ik heb gisteren nog een andere ovutest gedaan en die was ook positief. Vanochtend een zwangerschapstest gedaan voor de zekerheid en die was ook hartstikke positief. Zou ik dan toch zwanger zijn? Wat moet ik nu doen? Maandag even langs de huisarts? Of nog even wachten totdat ik eigenlijk ongesteld zou moeten worden? Ik ben pas een maand met de pil gestopt dus heb ik nog niet een echt regelmatige cyclus... Lfs.
Ik denk wel dat je zwanger bent meid! Gefeliciteerd! Je kan je ha bellen en vragen om een echo zodat ze kunnen bepalen hoeveel weken je zwanger bent.
Mooi gefeliciteerd meid...een positieve zw.test is een positieve zw. test Ik heb mijn ei gister vermoedelijk gehad. Mijn temp was vanmorgen 37.0 na 4 dagen 36.7 Als mannetje zo wakker is ga ik toch nog ff klussen en hopen dat mijn ei nog leeft...
Ik kan het zelf niet geloven... Ik heb de laatste keer bijna 7 dagen bloed verloren en zelfs toen een test gedaan en die was negatief... Zou het dan echt? Ik ga zo nog even een test halen voor vandaag en morgen en als die maandag dan nog steeds positief zijn maandag maar even de HA bellen Bedankt voor jullie lieve en snelle reacties!
Als je test naarmate de dagen vorderen duidelijker word zit het zeker goed. Wel een tip probeer met ochtendurine te testen. Geeft beter resultaat! GEFELICITEERD MEID VAN HARTE!
Ik ben vanaf donderdag begonnen met testen (ovulatie) met die van de kruitvat.... nu lees ik allemaal nare dingen over deze testen ? Ik had donderdag een lichter streepje.... vrijdag gelijk dus d8 ovulatie komt eraan (zoals op beschrijving staat).... flink aan het klussen gegaan... was ik toch wel benieuwd hoe het er zaterdag voor stond.... streepje was nu zelf donkerder vandaag wederom getest en streepje is weer donkerder.... : snap er niets meer van want volgens de test is het zo dat bij een positieve test binnen 24 tot 36 uur je ovulatie hebt ... nou die zijn inmiddels wel om d8 ik zo.... word hier zo moe van.... mocht ik toch niet zwanger zijn begin volgende maand dan haal ik de volgende keer wel een ander merk...! Liefs Nelleke
@Nelleke ik heb zelf geen ervaring met Kruidvat testen. Maar hoor wel dat ze niet erg betrouwbaar zijn. Mocht je nog niet zwanger zijn deze maand gewoon een keer Sensitest of Matcare proberen
Heb vandaag maar eens een test v/d predictor geprobeerd en nu was het teststreepje weer lichter dus ga ervanuit dat de ovu voorbij is.... hoe word een mens onzeker haha kan de volgende keer volgens mij beter niet testen en gewoon afwachten of het gelukt is...! Liefs Nelleke