babyboom ovutesten + vraag omtrend cyclus

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door vrijheid, 11 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0
    hoi dames, kan iemand me helpen met het volgende..ik gebruik sinds kort de ovutesten van babyboom, wat zijn jullie ervaringen hiermee?

nu even het volgende, mijn cyclus was vorige maand 32 dagen maar nu plots werd ik veel later ongi. dan normaal, dus had toen een cyclus van 39 dagen, nu vraag ik me af..als ik 32 dagen ga rekenen dan zou vandaag mijn eisprong moeten zijn...als ik 39 dagen ga nemen dan pas later..

mijn ovutest geeft steeds een lichte streepje aan..

snappen jullie me nog? :cry:

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik vind de babyboom ovutesten ronduit slecht, en veel meer meiden met mij..

ze worden bijna nooit positief..
    bij een positieve ovutest hoort de teststreep even donker of donkerder te zijn dan de controlestreep, en bij de babyboomtesten is de donkerste test vaak lichter dan de controlestreep

waarschijnlijk hebben ze daarom de actie dat als je reclame voor hun maakt op een zwangerschapsforum dat je dan gratis 25 ovutesten krijgt..

ik vind ze iig niks, ben wel heel erg tevreden over sensitest ( zie album)
    ook moet je altijd uitgaan van de korste cyclus om je ei niet te missen..

bij een cyclus van 34 dagen moet je ongeveer op dag 15 beginnen met testen.

hier nog 1 van de vele forums over babyboom ovutesten

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=135885

liefs Daantje

3. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0
    daantje bedankt voor de info meid, weet nu al dat ik ze daar niet meer van ga bestellen..had al verder gelezen hier en velen raden het af..ik ga sensitest is proberen

thanks!

4. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hoi vrijheid.

Ik gebruik de ovutesten van babyboom al een paar maanden en bij mij werken ze echt perfect! heb tijdens mijn lh piek echt een knaller van een posi streepje. zie album, daar staat toevallig nog een foto in.
    Dus zo zie je maar, meningen verschillen ;)

Succes met zwanger worden!

5. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Hallo,
    Bij mij werken ze ook prima! ik heb lichte testjes tot mijn ei eraan komt. Dan is hij opeens heel vet!
    Dus ik denk dat je nu idd een langere cyclus hebt en je dus nog een paar dgn door moet testen.
    Waarom er zoveel verschillende berichten over zijn weet ik eigenlijk niet. Misschien moet je stofje erg hoog zijn om positief te testen? Ik weet het niet, maar bij mij doen ze het dus perfect!

6. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0
    he dames vandaag voor het eerst dat ik verandering zag in de test, hij is nog wel licht maar wel donkerder dan normaal...ik test nog even door want misschien zijn ze idd helemaal zo slecht nog niet..

bedankt voor de reacties dames!

7. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    @ vrijheid, ik zou idd gewoon lekker doortesten, ik test zelf altijd rond 14 uur, dat is de beste tijd. zorgen dat je niet teveel drinkt en je plas zolang mogelijk ophouden. maar nu tijdens mijn piek heb ik m zelfs dik posi wanneer ik gewoon normaal drink, zoveel lh zit er dus in de urine.
    Succes!

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    ik zou idd ook gewoon doortesten.....

ik had deze ronde pas heel laat een pos test bij babyboomshop, en al meer dan 1 week positieve(!?) sensitesten....als ik dus sensitest had geloofd, had ik mijn ei al gehad, en hadden we misschien te vroeg gestopt met gericht klussen.

heb voor de zekerheid CB digitaalgebruikt, en deze gaf precies een smiley op de dagen dat babyboom positief was....

9. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0
    oke bedankt dames, ik ga even kijken wat de test voor vandaag aan gaat geven..

Deel Deze Pagina