Tja zoals de titel al zegt.. hoe betrouwbaar is CB??? Heb net een test gedaan én... View attachment 59733 Ik heb PCOS en kan dit namelijk niet geloven.... Ga er zo nog een halen bij de drogist denk ik
zover ik weet heel betrouwbaar gefeliciteerd! En neem dan een goedkopere test anders is het zo zonde hihi...
Naar mijn weten ook heel betrouwbaar. Vooral deze, want die hebben meer hcg nodig! Dus ik zou zeggen.. GEFELICITEERD!!!!!!!!
lieve schat maak je geen zorge!! deze test heeeft zelf veel hcg nodig En je bent gewoon HARSTIKKE ZWANGER!!! GELEFICITEERD
OOOhh ik kan het niet geloven! Moest eigenlijk maandag naar de GYN.. dan is het toch nog uit onszelf gelukt..... ik ben zoooooo blij!!!
Is volgens mij ook heel betrouwbaar hoor! Volgens mij geven zwangerschapstesten ook eerder aan dat je niet zwanger bent als je dat wel bent dan andersom. Maar je kunt natuurlijk straks even nog een paar halen, om je te overtuigen Vooralsnog zeg ik: gefeliciteerd
deze hebben idd meer hcg nodig meid.... Meeste dames testen juist met deze om het te geloven!! Gefeliciteerd meid!!!
Altijd zo mooi om te lezen dat het dan TOCH zelf lukt.... je bent zwanger.... t staat in woorden, hoe duidelijk wil je het hebben....??? zo =====> zwanger!!!!! gefeliciteerd!!!!
Ik hou van die testen... Proficiat je mag het zeker geloven meid!!! Wou wel even kwijt dat deze clearblue digital bij mij wel héél gevoelig was. Vijf dagen voor mijn nod kreeg ik lichte streepjes op een normale zwangerschaptest en de deze gaf gelijk zwanger aan. Een hartelijk moment. *droomweg* Geniet ervan!