Hoi allemaal Ik zit een beetje in een bizarre situatie.. Het is pas 1 week geleden dat ik vruchtbaar was en heb hier ook gebruik van gemaakt. Het is pas een week verder.. maar ik kon zoals gewoonlijk absoluut neit wachten met een test te halen. Ondanks dat mij meerdere malen geadviseerd is nog een week te wachten, heb ik toch de test gedaan met ochtendurine. Ik heb predictor gebruikt. Na ongeveer 5minuten zag ik echt een extreem licht streepje staan. Zo licht, dat het bijna niet te zien is. ik begon aan mijzelf te twijfelen maar 2 andere mensen hebben bevestigd wat ik zag. het is natuurlijk nog erg vroeg om die test te doen, maar is het dan betrouwbaar? wie heeft er ook ervaring met predictor? het heeft ook geen zin er een foto bij te doen, hierop zie je het al helemaal niet.. ik ben zooo zenuwachtig!!
probeer toch te wachten meisje, handigste is om te wachten tot je overtijd bent, en dan pas testen, ik hang tegen hetzelfde probleem aan hoor. Me menstruatie was niks anders dan een paar drupjes bloed waarvan 40 % ook nog bruin, en voelm e steeds beroerder voelen, wil ook alweer testen ( banner klopt olgensmij ook niet meer) Maar ik moet nog wachten
Tja ik zou zeggen streepje is een streepje. Maar wacht voor de zekerheid nog een tijdje en doe dan gewoon nog een test!
Het zou mogelijk kunnen zijn al is de kans best klein. Vanaf de 5e dag na je ovulatie zou het vruchtje kunnen innestelen en als dat gebeurd is, gaat je lichaam Hcg aanmaken wat om de dag verdubbelt. Maar nu je pas een week/7 dagen na je ovulatie zit denk ik eerder dat de hcg nog geen meetbare hoeveelheid is. Ik weet niet hoeveel hcg precitor nodig heeft maar ik adviseer je nog een dag of 2 te wachten en dan te testen met kv. suc6