12 december hebben wij een intake gesprek bij de Ivf kliniek in Voorburg. Onze Gyn gaf aan dat dit een kleine kliniek is en erg persoonlijk. We mochten ook een andere kiezen, maar we hebben toch in Voorburg een afspraak gemaakt. Mijn vragen: 1. Waar zijn jullie onder behandeling en hoe is de behandeling daar? 2. Wie heeft er ervaringen met Voorburg? en hoe ervaren jullie het? 3. Als je ervaring met Voorburg hebt, hoe gaat zo'n intake gesprek in zn werk? Thanks!
Hey Maamaa, kan je nog niets vertellen over ervaringen van het IVF centrum in Voorburg, want wij hebben zelf 25 januari ons intake gesprek in Voorburg ook. Ik werk zelf in de andere locatie (Delft) en ken de gynaecologen wel...en ik hoor alleen maar positieve verhalen! Meid succes! Groetjes Nollie
Hoi Nollie, Wat spannend dat jullie daar ook heen gaan. Ben erg benieuwd hoe jij het gaat ervaren..... GOOD LUCK! Liefs Maamaa
Hoi Maamaa en Nollie, Ik ben zelf in het EMC onder behandeling, maar een collega van mij is onder behandeling geweest in Voorburg. Uiteraard praat ik vrij veel met haar en zij heeft inmiddels een zoon van 8 jaar. Ze heeft inderdaad alles positief en zeer persoonlijk ervaren. Meiden heel veel succes. Liefs, Elvira
hoi ik heb geen ervaringen in voorburg ik zit zelf in het zh in tilburg en ga eind dec starten met spuiten maar ik wens je heel veel succes met de behandeling hopelijk is het snel raak
Wat lief dat je eraan denkt! Hou je op de hoogte..... Liefs Maamaa (die aardig nerveus begint te worden)
Hi Caruli, ik ben ook onder behandeling in het elisabeth in Tilburg. Ik begin in januari met IVF. Hoe zijn jouw ervaringen daar?