Hallo dames, Wie heeft er ervaring met de babyboom zwangerschapstesten? En wat is jullie ervaring? Positief over de testen of niet?
niet met de zwangerschapstest maar wel met de ovu testen en die zijn erg goed vind ik ,dus zullen die zw testen ook wel goed zijn
heb ze toevallig gisteren besteld, ik weet niet of het iets zal zijn. heb er nog geen ervaring mee ze zijn goedkoop en dus de moeite waard om te proberen
Ik heb zowel de ovu als de zwangerschapstesten van babyboom gebruikt (en gebruik ovu nu nog), en ben er tot op heden zeker over te spreken. Ze zijn niet duur en doen wat ze moeten doen
Hoi Daisy1986, Ik heb ook de ovulatie en zwangerschap-testen van babyboomshop. Over de ovulatie-testen ben ik zeer tevreden. De zwangerschaps-testen heb ik nog niet kunnen gebruiken. Is de 1e ronde dus, maar wie weet mag ik ze aan het einde van deze ronde gebruiken. Babyboomshop vind ik heel goed, qua uitleg op de site en hoe je moet betalen vind ik allemaal heel goed geregeld. Ze zitten apart verpakt vind ik ook een +punt. Weet niet hoe andere testen worden verstuurd die je via internet kunt kopen. Ik zou zeggen gewoon kopen die testen bij babyboomshop. Ik ben begonnen met starterspakket. Veel succes. Groetjes Wendy