?heeeeel licht streepje!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ladymoi, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    Hoi hoi
    Heb om rond een uur of 11 een ovulatietest gedaan en die was dik positief, ik kan niet echt zeggen op welke cyclusdag ik zit (zonder tussenbloeding dag 28 ) omdat ik een tussenbloeding van 1 week heb gehad. Maar ovulatietest was dus dik positief....daarna meteen een zwangerschapstest gedaan van sensitest en er verscheen vrijwel direct een heeeeeel licht streepje, echt heel licht. Mijn man zag het ook maar ik vertrouw het niet. Ik weet niet wat ik nu moet denken of doen. Moet ik nu gaan klussen ivm positieve ovutest of ben ik gewoon zwanger?

:( ik weet het niet meer!

*Edit moderator: topic verplaatst*

2. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht

ik snap niet hoe die smiley met zonnebril daar terecht is gekomen maar er staat cyclusdag 28!

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

heb je een foto? spannend hoor!

4. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    als ik het goed begrijp is dit je nod dag? dus je test niet voor je ei maar of je zwanger bent? Als je voor zwanger test en je ei periode er niet zou zijn is het idd wel vreemd dat je ovu zo'n duidelijke 2e streep geeft! spannend meid! ik zou morgenochtend weer met ochtendurine een zw.test doen. Ben benieuwd!

5. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    Ik zal het uitleggen.

2 dec ongesteld geworden, circa 5- 6 dagen. daarna ben ik weer gaan bloeden 15 of 16 dec (weet ik niet meer precies, begon ook met bruin bloed) een dag 0f 5 goed gebloed net ongesteld. Vandaag zit ik eigenlijk zonder de tussenbloeding gerekend op cyclusdag 28, maar ik dacht ik reken vanaf tussenbloeding kijken wanneer ik dan mijn ei heb, vandaag had ik een dikke positieve ovulatietest, maar ik dacht zonder tussenbloeding is het vandaag dag 28, ik probeer een zwangerschapstest, en er verscheen echt een licht streepje...wel heeeeel erg licht hoor, vandaar dat ik het niet echt vertrouw!
    Dus echt een rare cyclus. tussenbloeding niet meegerekend zou vandaag mijn nod zijn, maar moet ik een tussenbloeding wel of niet meerekenen?

Help ik ben echt in de war......heb wel al een paar dagen pijn in onderbuik, vaag ongesteldheids gevoel, thats it, geen andere vage klachten!
    Ben ikwel te volgen dames want voor mijn gevoel typ ik gewoon wat ik denk. :rolleyes:

6. fopspeen

fopspeen Lid

25 dec 2008
    46
    0
    0
    @ Ladymoi,

Ik heb vanmorgen ook een zwangerschapstest gedaan. Ik had ook een heeeeel licht streepje. Ik ga er nog maar niet van uit dat hij echt positief is maar het geeft wel hoop. Morgen of overmorgen nog maar een keer proberen. Ik zit nog wel voor mijn nod en ik heb getest met een vroege test. Ik ben ook niet helemaal zeker van mijn nod omdat mijn cyclus tussen de 28 en 32 dagen is. Deze maand wel al op dag 14 een positieve ovulatietest gehad dus ik hoop dat ik snel (en het liest positief natuurlijk) kan testen.
    Spannend hoor ik duim met je mee!

7. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    nee heb helaas geen foto, test niet weggegooid hoor maar ik ben de snoeren voor pc kwijt geraakt helaas!
    ik weet het echt niet meer.....wie heeft ooit zoiets gehad?

8. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht

ooo wat spannend...ik hoop echt van harte dat je over een paar dagen een dikke vette positieve lijntje ziet! (en ik ook)
    Maar ze zeggen toch een lijn is een lijn klaaaaar! whaaaaa hellup ik weet gewoon niet meer hoe ik me moet gedragen! :confused:

sorry!

9. fopspeen

fopspeen Lid

25 dec 2008
    46
    0
    0
    Nee, nog nooit meegemaakt. 5 Dagen lijkt mij wat lang voor een innestelingsbloeding, al zou de datum wel kloppen.

10. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    ik snap je verhaal hoor, je hebt het goed uitgelegd! ;)

tja, als je vanaf 16 dec rekent en je hebt een cyclus van 28 dagen dan kan dit ook je ovu dag zijn... Maar ik zou als ik jou was rekenen vanaf je eerste ongi dag 2 dec. Dan zou dit je nod zijn en dan is het verstandig om morgen of overmorgen met ochtendurine nog een zw.test te doen. Blijft natuurlijk wel vreemd dat je 16 dec weer zo'n heftige bloeding hebt gehad! :( zou nog even afwachten. Succes meid.

11. fopspeen

fopspeen Lid

25 dec 2008
    46
    0
    0
    JA, hoop ik ook! EN natuurlijk ook voor jou, het is altijd leuk om positief nieuws te horen ook voor anderen. Het geeft jezelf ook hoop. Hou je ons op de hoogte? Als ik getest heb zal ik het laten weten hoor.

12. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    Ja daarom juist, bloeding begon eerst beetje bruin daarna meer en rood daarna echt klonterig net als een menstruatie....... vaag!

13. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    ja dat is het punt nou juist, kan allebei de kanten op gaan, voor allebei klopt het qwa datum, alleen die bloeing past er niet tussen hahaha!

dank je wel voor je reactie

14. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    oo ik hoop het zo erg....ik heb in september een miskraam gehad (6 weekjes) dus het is echt super erg gewenst!

Het geeft idd hoop als je van andere verhaaltjes leest die een hele lichte streepje hadden en toch zwanger zijn!

We duimen voor elkaar! :)

15. fopspeen

fopspeen Lid

25 dec 2008
    46
    0
    0

16. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    Ik heb al 1 zoontje, bij hem meteen in de eerste ronde, daarna toen ik weer zwanger werd ook in de eerste ronde, helaas een miskraam, was in september, maar ivm ontzwangeren nu 3e ronde! maar het lijkt veeel langer ivm miskraam!

17. fopspeen

fopspeen Lid

25 dec 2008
    46
    0
    0
    @ ladymoi

Ja zeker dan is drie maanden eigenlijk al veel langer. En heb je al een nieuwe test gedaan? Ik heb vanmorgen (dinsdag) een test gedaan van babyboom, deze is iets minder gevoelig. Ook hierop vas een heeeel licht streepje te zien maar nog niet voldoende naar mijn idee. Ik probeer morgen over te slaan maar ik weet nog niet zeker of ik het vol hou. Ook doe ik iedere morgen een ovulatie test en deze wordt steeds iets donkerder. Het tweede streepje was vandaag nog maar iets lichter dan de controlle streep. Het is natuurlijk geen echte uitslag maar het geeft wel hoop. Fijne jaarwisseling morgen en succes

18. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    en meis, alweer getest?

liefs

19. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    hoi :cry: ja heb getest.....op zwtest helemaal geen lijntje te bekennen, niets, nada nopes. toen een ovutest gedaan en die was heel wat lichter geworden, eht een vaag streepje! Dus dan was het toch mijn eisprong....en nu weet ik niet of ik wel op tijd geklust heb, we hebben vanacht niet geklust, ma avond wel en we gaan vandaag maar ben bang dat ik dan al te laat ben! :x wordt gek!

20. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    heb getest en geen streepje te bekennen...helaas. Ik hoop dat jij wel zwanger bent, als ik zo lees ben je gewoon zwanger.....heeeeeel voorzichtig GEFELICITEERD! ik hoop het voor je! ;)

Deel Deze Pagina