Vandaag het recept hormoon spuiten opgehaald voor de 1 ste poging IUI. Is dat normaal dat je 7 spuiten Cetrotide erbij meekrijgt? Vind het zoveel.
Ja hoor! Cetrotide is in jouw geval voor 7 dagen. Kan zijn dat je over houdt...maar je kan maar beter genoeg hebben toch. Je weet vooraf niet hoe hard je follikel gaat groeien. Spuite ze!
Ja hoor , de cetrotide moet je spuiten in overleg met de gyn spuiten als het te hard gaat met de follikel. Heb gonal F, Clomid, pregnyl en cetrotide .
Heb je iets bijzonders achter de rug als ik vragen mag? Ik heb nog niet eerder gehoord dat iemand zoveel medicijnen krijgt. Zeker niet bij de eerste IUI. Succes! Josien
Bijzonder ? Ik heb PCOS en mijn man 3,2 miljoen zwemmers na varicocèle operatie. Heb 2 rondes met alleen clomid 100 gehad. Wel een mooie cyclus met eisprong, maar ja de zwemmers. Ik moet starten op dag 4 met 100 clomid , dag 5 100 clomid en 75 gonal f, dag 6 100 clomid, dag 7 50 clomid en 75 gonal, dag 8 50 clomid en dag 9 75 gonal. En wanneer nodig beginnen met cetrotide en bij goede follikel pregnyl.
Weet je wat het is meid... ik vind het eerder bijzonder omdat ik het nog niet eerder gehoord heb. Maar goed... zo'n expert ben ik ook niet, dus trek je vooral niet te veel aan van mijn mening Liefs, Josien
Het is voor mij ook elke keer weer een verassing wat de gyn " verzonnen " heeft bij de controles en gesprekken. Soms denk ik echt , is dit wel normaal?
Weet je? Geen vrouwenlijf is gelijk. Je moet er toch vanuit gaan dat je gyn weet wat hij/zij doet! Liefs, Josien