Zorgen om voeding

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mama007, 22 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Mijn zoontje is al 2 weken verkouden. Sinds een dag of 3 a 4 is het zo erg dat ie bijna niets meer drinkt. Constant drinkt hij maximaal 60 cc.....ik maak me zo vreselijke zorgen. De huisarts zegt dat ik er niks aan kan doen maar ik vind dat vrij makkelijk! Wie kan mij helpen? Normaal is het al geen grote eter...(6a7x 120 cc)

Hoeveelheid vandaag
    8.00-40 cc
    11.00 120 cc
    14.00 40 cc
    16.00 70 cc

Wat moet ik hier nou mee :cry:

2. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Ik denk dat zolang hij goed wakker is en niet duf op je overkomt dat het wel goed zit. Af en toe heb je zo'n periode.Ik heb het met demi ook gehad dat ze opeens niet zoveel meer wilde hebben, maar het is toch echt helemaal goed gekomen.

Kijk gewoon goed naar je zoontje en zolang hij gewoon lekker vrolijk is en goed groeit is er niks aan de hand.

Maak je maar niet zo druk het komt allemaal goed.

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Ik sluit me hier bij aan en evt kan je voor iedere fles een beetje zoutoplossing sprayen in zijn neusje blijft die wat langer open
    ook een halve ui op zijn kamertje doet wonderen....

suc6

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Geef eventueel wat vaker zo'n kleine fles, als je bang bent dat hij uitdroogt.

5. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Je kan er zo weinig aan doen :( .
    Misschien meerdere flesjes aanbieden op een dag. Wij hebben ook zo'n periode gehad met Merel. Dan bood ik wel eens 10 flesjes aan op een dag en kreeg ze toch voldoende binnen.

Maar ik weet uit ervaring hoeveel zorgen je je dan kunt maken. En hoe meer zorgen jij je maakt, hoe meer je kindje dat voelt! Dus probeer je zo weinig mogelijk zorgen te maken, het is een periode en gaat weer over!

Succes ermee.

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Om te kijken of je kind uitdroogt, kun je een velletje van zijn handje pakken en kijken hoe snel dat weer wegzakt/gladtrekt, vergelijk het bijv. met je eigen huid. En of de fontanel is ingedeukt.

7. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Wij hebben van de week met hetzelfde probleem gezeten.De arts zei dat als het mondje nog vochtig is,je kindje plast,en traantjes huilt het niet uitgedroogd is.Wel moet je allert zijn op sloomheid.Word je kindje sloom en volgt het niet goed meer dan moet je echt je arts bellen!Succes ermee en veel beterschap!

Ps een zetpilletje wil soms ook wel helpen.

8. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Heel erg bedankt voor jullie antwoorden...het is idd heel moeilijk. Ik bied hem nu om de 2 uur een flesje van 70 cc water aan met 2 schepjes friso....en inderdaad voor elke voeding de zoutoplossing.
    Ik hoop dat het gauw beter gaat want dit is slopend!

Deel Deze Pagina