Dames, vanochtend was mijn temp 36,9 en gisteren 37,0.. dit is best hoog... Normaal zou mijn temp gisteren moeten dalen naar 36,2.. IK heb hierdoor vancohtend getest met de KV testen 2 voor 5 euro.. Ik heb nu een heel licht streepje?? is dit nu negatief?? of heb ik te vroeg getest?? OWWW HELP MIJ AUB, weet niet wat ik moet doen??
Je weet wat ze zeggen... En streep is een streep... Mijn 1e test vorig jaar gaf een mini streep, wist niet of het wel of niet zo was. Stomme etos merk... Daarna claerbleu gehaald en kwam een duidelijker plusje...Hoor goede reacties over kruitvat testen, en streep is streep. En voorzichtige felicitatie dus...!!! Als je een digitale Claer bleu haalt met zwanger/niet zwanger heb je meer duidelijkheid... (al hoor ik dat die vooral positief test als je al over tijd bent, maar wie weet...)
Nou, ik zie een streepje hoor! Test anders over 2 dagen nog eens, dan zou die duidelijker moeten zijn.... Alvast een voorzichtige proficiat! Groetjes cyntje78
geen twijfel hier.. gefeliciteerd! die van mij was net zo..dezelfde dag nog een digi indicator gedaan en gaf al zwanger 1-2 aan! een leuk vaderdagkado heb je!
vreselijk het die stomme streepjes. Ik heb 3 dagen voor de NOD getest en zwanger. De volgende dag weer een test gedaan maar de steepjes worden niet echt donkerder. Toen een CB digi gedaan en daar stond zwanger 1-2 weken
nou voordat de foto zo vaag is zie ik een duidelijke streep hoor je bent gewoon hartstikke zwanger gefeliciteerd
Je bent gewoon super zwanger. Je zit nog voor je NOD dus de kans dat de streep dan al super donker is lijkt mij kleiner. Over paar dagen zal je wel donkerdere streep hebben. Gefeliciteerd in iedergeval!
Zwanger!! Ik had in het begin ook z'n lichte test morgen zal die stukken duidelijker zijn. Alvast gefeliciteerd
mijn testen worden met de dag donkerder en mijn testen waren ook zo licht in het begin. Ga er maar lekker van genieten want je bent gewoon zwanger!!!
Damesssss bedankt allemaal, Ik heb net weer getest en jaaaa hooorrr!!! nu heb ik een duidelijkere streep... dus echt zwanger! kan het niet geloven, morgen ga ik testen met de clearblue test.... Liefs, Melek