over tijd 2de zwangerschaps test negatief!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door dondertje, 24 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dondertje

dondertje Lid

24 jan 2010
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 dondertje, 24 jan 2010
    Laatst bewerkt: 24 jan 2010
    De laatste keer dat ik ongesteld was geworden was 14december,we zitten nu op 24 januari en ik had allang ongesteld moeten worden,maar van het tellen hoe lang ik nu over tijd ben, dat snap ik niet helemaal,maar volgens mij ben ik nu 2 week over tijd.
    Ik heb vorige week met me vriend woensdag een zwangerschaps test gedaan met ochtend urine,deze was negatief.
    Ik geloofde het niet,en deden zondag nog een test,ook met ochtend urine en deze was ook negatief.
    Maar de menstruatie blijft weg,en ik heb veel last van buik krampen,vooral als ik ook kracht zet op me buik.
    Ook heb ik last van me stoelgang de laatste week,en moet veel plassen,dacht eerst dat ik blaas ontsteking had,maar volgens mij is dat het niet.
    Mischien is het nog goed om er bij te melden dat ik 8 december ben geopereerd,heb week in ziekenhuis gelegen en heb medicijnen gekregen,ik wist dat hierdoor mijn pil niet goed werkte,dus ik deed het met condoom,maar toch blijft nu mijn menstruatie uit,wat nu?? moet ik voor 3de keer zwangerschap test halen??
    ik weet echt niet meer wat ik moet :(

Owja de zwangerschap test van zondag was wat vaag,weet niet of het nu goed of slecht heb gezien,maar er stond een streepje in klein vakje - en in grote vierkante venster kwam helemaal niks,dit is toch gewoon dat negatief is??

2. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

je kan ook naar de dokter gaan voor een bloed test dan weet je het echt gelijk zeker
    of nog test halen van kruidvat 2 voor 5 euro
    succes...

3. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    mijn laatste ongi was op 16 december begonnen en heb pas gisteren een positieve test gehad. Ik zat op dag 38. Dus er is nog hoop.

4. dondertje

dondertje Lid

24 jan 2010
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    de zwangerschap test van zondag was wat vaag,weet niet of het nu goed of slecht heb gezien,maar er stond een streepje in klein vakje - en in grote vierkante venster kwam helemaal niks,dit is toch gewoon dat negatief is?? word helemaal gek van de onzekerheid,wat denken jullie zwanger of niet?

5. trotsemama2401

trotsemama2401 Bekend lid

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland
    ik heb het ook
    do 10 dec mirena verwijderd
    za 12 dec ongi of ontrekkings bloeding
    5 negi testen en 1 heeeeel vaag
    nu +- 16 dagen overtijd en nog niks
    ga denk ik van het weekend weer testen
    dus ben benieuwd

6. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Wat een onzekere situatie voor je, maar zoals ik uit je bericht lees was het niet echt de bedoeling dat je zwanger bent... omdat je met condoom deed?

Ik zou als ik jou was even naar de huisarts gaan en om een bloedtest vragen, dan weet je zeker hoe het zit.

Succes!

7. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    mijn nod was ook 9 jan
    maar 15 jan zag ik opeens cevix slijm lange cyclus weer dus
    misschien komt het idd door de medicijnen

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Weet niet waar je mee hebt getest maar dit klinkt inderdaad als een negatieve test.
    Of je over tijd bent reken je als volgt uit: neem de eerste dag van je laatste menstruatie (rood bloedverlies) en tel daarbij het aantal dagen van je gemiddelde cyclus op.

Stel jouw cyclus is 28 dagen:

14 december ongesteld + 28 dagen = 11 januari NOD
    Het is nu 29 januari. Je bent dan 18 dagen overtijd.

Je cyclus kan flink in de war raken van medicijnen. Misschien was je eisprong deze maand later dan normaal. Ik denk dat je het beste naar de huisarts kunt gaan maar als je negatief test denk ik ook dat je niet zwanger bent.
    (mits je altijd veilig vrijt natuurlijk, ook buiten de vruchtbare periodes want als die verschoven is..)

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Oh ik zie nu pas dat je ook aan de pil bent.. Tja dan heb je geen cyclus dus kun je het ook niet berekenen (sorry).
    Zou even naar de huisarts gaan en met condoom blijven vrijen voor de zekerheid.

Deel Deze Pagina