Hey Dames, Afgelopen weekend heb ik 1 dag na mijn NOD ( uitgaande van de langste cyclus van afgelopen jaar ) een babyboomshop zwangerschapstest ( dipstick ) gedaan. Negatief. Vanochtend 3 dagen overtijd heb ik er op nieuw een gedaan en hierbij kwam er wel een 2e lijntje te staan, maar zo onduidelijk dat je hem alleen ziet als je de test tegen het licht aanhoudt. Een duidelijke foto is er ook niet van te maken want het is echt nauwelijks zichtbaar. Dit was binnen de 10 minuten waarin ik de test moest aflezen. Ze zeggen dat een streepje een streepje is, maar kan ik dit ook als positieve test beschouwen? Wat zijn jullie ervaringen bij deze test?
hoi ik ken die testen niet heb ze nog nooit gebruikt maar ik heb gehoort dat je die test niet tegen het licht moet houden om een streep te zien ik weet niet of het waar is ik hoop voor je dat je gewoon lekker zwanger bent
bij mij was de eerste ook super licht (van babyboom) maar ben echt zwanger hoor! misschien met 2 dagen nog eentje ertegenaan gooien, dan moet ie toch duidelijker worden!
Ik heb precies hetzelfde maar dan bij de kruitvat test die van 2 voor 5 euro. Dus ik weet ook niet of ik hem echt als positief moet beschouwen !
kruitvat test geeft geen negatief resultaat ik had eerst ook heel licht streepje je moest echt goed kijken en naar een paar dagen was die duidelijker
Wow, dus dan mag ik mijzelf dus eigenlijk zwanger noemen? Je moet ook echt super goed kijken, maar je ziet wel wat ! Ik ga gewoon elke dag doortesten denk ik.. Weet niet of ik nu tot donderdag kan wachten .. Liefs
Hier was de babyboom ook zo icht dat ik het niet geloofde. Later maar andere gehaald en zwanger. Weet t nu zeker t is troep dat spul van babyboom. M'n ei ook nooit gevonden met babyboom.
Niet zo negatief over Babyboom.:x Ik ben er wel tevreden over. Waar vind je anders van die goedkope tests en tests zonder milieu-onvriendelijke en onnodige omhulsels? Ik heb vandaag een test gedaan en er was een heeeeeel licht streepje te zien. Ben ik nu wel of niet zwanger? Wat heb ik gedaan. Ik heb een tweede test gepakt en die in water gedipt om te kijken hoe de test er dan uitziet. Bij de test met water is echt helemaal geen tweede streepje te zien. Mijn conclusie: ik ben zwanger. Dit bevestigd ook mijn gevoel van de afgelopen week. Over een paar dagen zal ik nogmaals een test doen om te kijken of er een vettere streep waar te nemen is.
Ik vind de ovu testen van babyboom wel zeer onduidelijk (blijft altijd mega licht integenstelling tot een test van matcare), maar ik zeg altijd! een streepje is een streepje!!!!