Matcare

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Moedertjevj, 1 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    hallo dames,

heb zojuist een test gedaan, zit nog 7 dagen voor NOD (kon niet wachten) en het vakje trok wit weg en toen ik hem schuinhield zag ik een 2de wit streepje, heeft iemand hier ervaring mee?

kan ik zwanger zijn?
    heb een opgeblazen buik, ontzetten moe en sterk ruikende en troebele urine!

2. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Het zou kunnen dat je zwanger bent. Je zou over een paar dagen nog eens kunnen testen. Hopen dat het streepje dat duidelijker is.

3. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    de streep moet roze zijn!!!hopelijk snel een roze mooie streep!
    ik duim voor je.,
    liefs

4. droombeebje

droombeebje Bekend lid

7 jun 2009
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is wel vroeg om te testen. Ik zou over een paar dagen nog eens testen. Hopelijk krijg je dan een duidelijke streep!

5. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    als je nou een nieuwe test opend, die je dus nog niet gebruikt hebt, dan zie je dat zelfde streepje als het goed is. Matcare geeft best nog al duidelijk aan waar het lijntje hoort te komen staan. Heel vervelend

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Klopt ;) Heb het ook gehad maar heel NIET zwanger ;) Je kan beter kruidvat 2 voor 5 euro doen, kan ook volgens mij 4 dage voor je NOD

7. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    wacht nou tot je nod, als je van matcare goed zichbaar is, niet schuin houen, onderste boven, of op de kop moet staan om het streepje te zien, maar echt ook zonder vergrootglas, gooi er dan een kruidvatje tegen aan, dan krijg je daar ook wel je 2e streep.

8. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik heb met matcaretesten 4 dagen voor mijn nod positief getest. Het zijn hele gevoelige testen. Wacht anders nog even tot maandag. Dan moet hij zeker een streepje aangeven als je zwanger bent.

Een witte streep wil echter niet zeggen dat je zwanger bent. Dan kan het best een indrooglijntje zijn. Al hoop ik natuurlijk wel voor je dat je zwanger bent!

9. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ik heb het ook met Matcare gehad. Als je hem schuin in het licht hield, wit streepje. Maar niet zwanger.
    Zou het over een paar dagen nog eens proberen.

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ja had het zelf ook ;) Moest ik hem op de kop houden en zag een streep... Maar ben echt niet zwanger...

Zou idd een paar dagen wachten...

11. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Hoe is het nu met je Christy?

Deel Deze Pagina