Ik heb vanochtend een test gedaan, omdat ik last kreeg van kwaaltjes... Grotere zwaardere borsten, snel moe. Nu staat er op de test een 2de streepje, hij is niet heel donker maar hij staat er echt ! Moet ik nu mijn dokter bellen of moet ik nog een 2de teste halen ? Ik weet echt niet wat te doen, ik dacht het zal toch wel niet zo zijn maar nu ik dat 2de streepje heb gezien zit ik alleen nog maar te shaken haha. b.v.d
Gefeliciteerd!! Je kan meteen een verloskundige in jou buurt bellen, je moet alleen een keertje naar de doktersass bellen en doorgeven dat je zwanger bent, meer niet. Een tweede test lijkt me niet nodig, of je moet het ter geruststelling doen. Geniet ervan meid!
Ik heb net een 2de test gehaald die digitale van clearblue.... En er staat toch echt ZWANGER !! 1-2 weken. En dan te bedenken dat ik zondag op een trampoline stond te springen hahaaha Tjaa 23 jaar...... haha Vanmiddag een afspraak bij de dokter.... Ik wist niet dat je gewoon de ass. kon bellen. Bedankt Daantje22
Gefeliciteerd!! Ik begrijp je wel hoor! Toen ik een positieve test had heb ik eerst nog een week lang getest. Elke dag. Gewoon omdat ik het niet geloofde. Haha. Heel veel sterkte en geniet ervan!!