babyboomshop zwangerschapstest

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by mv3hartendiefjes, Jan 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik krijg mijn geld terug
    had vandaag die testen binnen gekregen van babyboomshop ander zwangertest en ik moest die dus doen en zo als ik al wist negatief
    dit is wat ze hebben geschreven...

Hoe zeer wij ook begrijpen dat u teleurgesteld bent, is het feit zo dat verruit de meeste klanten tevreden zijn over het produkt. Onze testen hebben een zekerheid van zo’n 99%, wat helaas betekent dat niet alle klanten baat hebben bij onze test. Meerdere dagen een positief resultaat betekent overigens nog wel dat in die periode de LH-piek plaatsvindt, waardoor de test niet helemaal onbruikbaar is. Om dit te vergelijken, kunt u de overgebleven testen eventueel gebruiken naast een ander merk ovulatietest, om te zien wat het verschil is.

De vals positieve zwangerschapstest kunnen wij niet verklaren. Wel weten wij dat dit een zeer uitzonderlijk geval is en dat bij ons geen klanten bekend zijn die dit hebben gehad. Dat de andere test niet positief is, kan te maken hebben met het feit dat deze test van een andere fabrikant is of dat de hoeveelheid LH inmiddels minder is geworden.

Wij zullen het bedrag terugstorten en vragen u om de juiste gegevens. U in ieder geval veel geluk en succes met de zwangerschapswens.

Share This Page