ik wilde dadelijk testen bestellen maar wat is het beste het gaat om de ovulatie en zwangerschapstesten in een is het beter of bij matcare te bestellen en zijn die ook goed of raden jullie mij toch de sensitest aan ik hoop snel antwoord te krijgen hi hi zodat ik gelijk kan bestellen dank je wel alvast..
ik heb die van matcare gisteren binnen gekregen, die dipsticks, wat een ielige dingen zijn dat zeg! maar ik ben nog niet begonnne met testen dus aan mij heb je niet veel.... xxx
haha ok jammer ik heb al vele positieve verhalen gelezen erover dus ik ga ze denk bestellen maar ja helaas morgen pas hihi.. maar ja niks tegen te doen..
ik heb ze van sensitest, ook een combipakketje met ovutesten en zwangerschapstesten. van matcare heb ik weleens gehoord dat de zwangerschapstesten vals positief geven.
Ik ga het je nog moeilijker maken....ik heb twee maal positief getest met sensitest en was toch echt niet zwanger ! :x
o jeetje belin je maakt het zeker erg moeilijk hihi ik heb net ook gekeken en er komt matcare het beste uit de bus komt pff moeilijk hoor.. dus denk dat ik voor die ultra ovulatietesten en zwangerschapstest ga.. 33,95 geloof ik voor 10 ovulatie en 2 zwanger..
Hier met Matcare getest en gewoon zwanger getest als ik dat was en een negatieve test bij niet zwanger. Overigens als je inderdaad normaal een lange cyclus hebt bespaar je dan het verdriet van nu testen en vervolgens gewoon ongesteld worden!
dank je wel voor je reactie als het goed is heb ik ze morgen binnen heb ze besteld enwacht af op mijn volgend nod.. en dan ga ik ermee testen..