hallo mama's sinds 2 dagen voel ik steken te hoogte van mijn schaambot en soms een drukkend gevoel ik herken dit niet van de 1e zwangerschap hoort dit bij het indalen? ook merk ik als ik loop dat ik een stekende pijn krijg aan de linkerkant v/d buik moet dan echt stil staan paar keer diep inademen dan zakt het weg ook dit herken ik niet hoop dat iemand me kan helpen
bekkenpijn, bandenpijn die pijn bij het schaambot herken ik dat heeft met je bekken te maken. als je gaat slapen en je ligt op je zij even een kussen tussen je benen doen zodat ze niet tegen elkaar aan komen. en bandenpijn tja..... weet niet of je dat eerder gehad hebt. maar kun je weinig aan doen gaat weer over
ok ga ik dat iniedergeval proberen met slapen bandenpijn had eerder ook wel maar niet met zo een pijnlijke steek bedankt voor je reactie
Helaas herkenbaar, hier djs bekkenen bandenpijn. Bij mij helpt helaas het Kussen niet. Maar succes met de laatste loodjes.
Erg herkenbaar. Ik heb die steken ook sinds kort, en het drukkende, zware gevoel sinds een week of 2 of zo. Gyn zei dat de baby al behoorlijk ingedaald is. Zegt niks over wanneer je gaat bevallen. Ik herinner me dat zware drukkende gevoel ook niet van mn eerste, tenminste niet zo vroeg. De steken kreeg ik ook pas later dacht ik - bijna hilarisch hoe ik soms ineens overvallen werd door zo'n steek, midden in de supermarkt of zo, kan dan geen stap meer zetten Pressure pains, zo noemt mn gyn het, weet niet wat een correcte term in nlds is.
ok dus is niet te vroeg gelukkig volgende week afspraak met gyn dus zal ff navragen maar ben blij dat er mama's zijn die het herkennen
Heel herkenbaar. Ik heb het voor het eerst een aantal weken geleden meegemaakt. De baby lag toen naar beneden met het hoofdje en drukte ergens op. Op de echo was het goed te zien. Wat een pijnscheuten zeg. Helaas kan je er weinig aan doen.
ja heel vervelend is het.moet zeggen.nu sinds gisteren minder last van was gisteravond zo druk.aan het trappelen en duwen volgens mij.wel10 x gedraaid maar geen drukkend pijnlijk gevoel voel me vandaag wel slap en moe heb zwangerdchapssuiker maar die goed dus ligt het niet aan nog 1 week en dan verlif misschieb meer rusten dat kan ook helpen denk ik
Is het je eerste kindje? dan kan het al aan het indalen zijn Vanaf ongeveer 30 weken bij een eerste kindje
hoi nee is de 2e heb bij de 1e dit gevoel niet gehad maar is nu weer weg na de circusact die hij gister en vannacht had maar heb as dinsdag weer een afspraak bij de gyn zal dan wel horen of ie idd ingedaald is kan ik het gelijk navragen
Mijn tweede zwangerschap was heel anders dan de eerste ik had veel last van mijn buikspanning en spieren in de schaamstreek, inderdaad dinsdag maar even vragen tijdens je afspraak succes verder