ik heb een wee gehad???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door samantha1985, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

hoi dames

ik zat vannacht nog rond een uur of 12 nog tv te kijken was een leuke film op en zat zo rustig dat ik opeens echt een wee voelde... ik herkende het meteen van de eerste zwangerschap....
    Ik schrok en me vriend vroeg wat er was dus heb nog ff me mond gehouden ik zei ooh heb weer zo last van me buik wou hem niet onbezorg maken.... hij hield maar een min of 2 aan en daarna is die een half uur weggebleven en kwam er weer 1 ook ongeveer 2 min aangehouden... maar daarna voelde ik niets meer...
    Ik heb het toch tegen me vriend gezeg en zei ook dat we het ff in de gate moesten houden omdat ik pas bijna 32 weken zwanger ben....

maar is dit een teken dat ik een voorwee gehad heb want voorweeen heb ik nooit gehad ben bij me eerste zwangerschap gelijk met echte weeen begonnen....
    En moet ik hiervoor ook ff de verlos bellen of zou je zeggen nou omdat het maar 2 min aanhield en 2 keer maar is geweest dus laat maar ff rusten en zodra het wat erger word dan gelijk bellen....

Morgen heb ik trouwens een pretecho dus dan zien we onze babyboy weer...

wat zouden jullie doen... Ik loop al met klachten van bandenpijn en heb heel erg last van kei hardebuiken al paar weken en dat weet de verlos... en heb nog wat kleine klachten en die zijn bij de gyn in het ziekenhuis al geweest en onderzocht maar ze konde niets vinden en me baarmoederhals is nog vrij dik en stabiel om het zo maar te zeggen dus niet verweek of zo...

2. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Je kunt altijd even de vk bellen om je verhaal te doen en te horen wat ze zegt... verder waren het er gelukkig maar 2!! ;)
    Succes!

3. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    misschien indalingsweeen??

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik denk ook oefenweeen,maar als je het niet vertrouwd bellen hoor!!

Deel Deze Pagina