Hoi Hoi Ik ben er net achter gekomen dat ik zwanger ben van de derde Deze maand was ik begonnen met tarwekiemolie te slikken om mijn baarmoederslijmvlies wat dikker te maken en ik denk dat gewerkt heeft hihi Ik weet dat mijn baarmoederslijmvlies heel dun was toen ik stopte met de pil bij de eerste om zwanger te worden.. Heb ook altijd het idee dat ik daardoor toen 2 miskramen heb gehad.. Nu bijna 2 jaar een spiraal gehad dus misschien ook weer dunner geworden daarom aan de tarwekiemolie gegaan Nu ben ik dus bang dat als ik nu gelijk stop met de tarwekiemolie dat het misschien weer dunner wordt?! Dus mijn vraag is weet iemand of het kwaad kan om het gewoon nog even door te slikken?
Ik heb even voor je gegoogled (zelf geen ervaring met tarwekiemolie), en kwam deze oude thread tegen: http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/tarwekiemolie-ook-tijdens-zwangerschap.389559/
Je kan beter een hoog gedoseerde visolie slikken. Dat is namelijk ook erg goed voor de hersenontwikkeling van je baby, en bevat ook goede vetzuren net als tarwekiemolie.