Ik moet echt ff klagen....ik ben het zoooo zat!!! Bij mijn zoontje ben ik ook 3 keer een ruime week opgenomen met vroegtijdige weeën...en weet dus ook wel wat me ongeveer te wachten staat nu....maar toch....ik BAAL er zoo van dat het WEER op die manier moet! Er is mij gewoon geen "gewone" zwangerschap gegund....al die miskramen en nu dit weer....ik vind het echt niet leuk meer nu! Ik ben wel heel blij met dit kindje...snap me niet verkleerd...maar ik baal er zo van dat het zo tegenvalt...nu zeker...mijn zoontje is 26 maand oud en die snapt er ook niks van....mijn man doet zijn best om hier de boel draaiende te houden...maar voor mijn gevoel niet goed genoeg....hoormansters! Hij doet echt zijn best....maar ik lig maar van de bank toe te kijken hoe het hier "vervuilt" enz.... Ik voel me echt een zaag, een zeur....ik voel me gewoon ellendig. Ik ben morgen 29 weken...en moet , nu ik weer thuis ben na een week ziekenhuis, 10 uur per dag plat...naast het slapen....dus reken maar uit.....en dat voor de komende 7 weken! Ik mocht naar huis omdat het "rustig"was in mijn buik en omdat het thuis totaal niet goed ging...mijn zoontje sliep en at niet meer....en elke x als hij bij me in het ZH kwam zag hij er slechter en slechter uit....echt zonde! 7 weken plat is natuurlijk niks op een heel jaar, of op een heel mensenleven....maar het valt me zoo zwaar.....ik ZIT nu op een stoel achter de pc en mijn buik rommelt weer akelig! Zelfs dit mag niet eens meer....potverdikke! sorry voor mijn geklaag...maar ik ben gewoon jaloers op die dames die van die voorspoedige zwangerschappen hebben...en elke dag vrolijk en fluitend doorkomen....
ohhhh meid wat erg voor je, want je wilt natuurlijk genieten van je zwangerschap ... wou dat ik wat opbeurende woordjes kon zeggen maar heleaas.. wil je heel veel sterkte wensen ..
Pfff wat balen zeg! Tuurlijk ben je blij met het kindje in je buik maar je wil natuurlijk ook gewoon lekker buiten pronken en lekker met je zoontje spelen. en de gewone dingen kunnen doen. nog 7 weken is echt een eeuwigheid als je niks mag... kan je niet een laptop lenen van iemand dat je op de bank gewoon lekker kan internetten? En misschien komen jullie in aanmerking voor thuishulp, iemand die echt even de boel schoonmaakt. Dat scheelt ook weer irritaties tussen jouw en je man. in ieder geval heel erg veel sterkte ermee!
Meid, dat is inderdaad klote en hoe goed onze mannen hun best ook doen... ze zien nooit helemaal wat "schoon" is maar ik hoop dat de tips over een laptop en thuiszorg je echt kunnen helpen!!
Hoi klein chrisje, Nou we kunnen elkaar misschien de komende tijd steunen, want ook ik moet heel veel rust houden en moet ook alles aan anderen overlaten omdat ik het niet meer kan en mag. Voor een aantal weken terug kreeg ik namelijk last van pijnlijke harde buiken met krampen en een weeig gevoel ik buik, benen en onderrug. Ik moest heel veel rust nemen en lukte me dit niet thuis dan zou ik ook opgenomen moeten worden. Gelukkig gaat het nog goed thuis dankzij alle hulp die ik krijg van mijn man, moeder en zusje. Ik kan niets doen zonder dat ik pijn in mijn buik krijg.. Mijn zoontjes aankleden, verschonen, is voor mij op het moment veel te zwaar.. mijn oudste is voor het eerst naar de basisschool gegaan na de zomer en ook hem kan ik niet brengen en halen. Voel me enorm schuldig naar mijn kinderen toe, ook al weet ik wel dat ik hier ook niets aan kan doen. Het huishouden moet ik ook overlaten aan mijn man en moeder. Ze doen het niet zoals ik zelf gewend ben (wat ik ook niet van ze verwacht) en ook ik zie dingen die ik anders al lang even gedaan zou hebben ... maar ik weet dat het voor hun ook zwaar is zoals het nu is dus ik kan het nu los laten en ben al blij dat ze het willen bijhouden en dat ze goed voor de kinderen zorgen. Ik heb nu een rolstoel en op deze manier kan ik nog even buiten komen. Het valt idd niet mee! maar hopelijk kunnen we elkaar steunen in de komende weken?
dank je meiden....ik kan wel wat steun gebruiken....echt super lief! mama 1984...ik stuur je wel een pbtje...oke?