Maxi-cosi klem voor op de fiets

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door janette, 15 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Wie heeft er ervaring met het vervoeren van de maxi-cosi op de fiets en dan bedoel ik in zo'n speciale klem. :rolleyes:
    Wij hebben dan wel de Mutsy Traveller maar het lijkt mij ideaal nu de zomer er aan komt en teun nog niet kan zitten, kunnen we toch lekker op de fiets weg :)

maar zijn ze wel iedeaal....graag reacties :confused:

enne wie heeft er evt 1 te koop? graag in de buurt van Heiloo

Groet Janet

2. Ik heb er geen, maar ik vind hem wel eng...
    Wij hebben een fietskar met daarin de maxi cosi, kan hij later ook weer in :D en ruimte voor luiertas

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik weet niet waar je ze kan krijgen, wellicht bij de fietsenwinkel, maar ik heb wel gehoord dat je de kleintjes er niet te lang in mag hebben. Het ruggetje kan die schokken van het fietsen nog niet goed aan. Het is dus eigenlijk alleen geschikt voor korte eindjes.

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik heb er een het heet baby mee. ze zijn te koop in verschillende fietsen winkels. rond de 70 euro dacht ik. ik zelf heb hem van marktplaats ik zou daar eens kijken als ik jou was. ik ben er erg tevreden over. in het begin vond ik het ook eng maar als je er een keer mee gefietst heb is het goed vond ik. mijn zoontje vind het ook heerlijk hij ligt zo te pitten als we weg gaan. heb de laatste dagen lekker met hem op de fiets gezeten naar het kinderdagverblijf en naar de winkel hij vind het heerlijk. verder kunnen ze nergens heen zitten erg goed vast in het frame en met 2 elastieken. het frame zelf zit op 3 punten vast.

5. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    idd wij hebben ook fietskar ook lekker makkelijk met boodschappen doen

k vind de maxi cosi achterop ook eng

6. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Ik heb even navraag gedaan bij de fietszaak hier en die vond het ook eng en de beugel past niet op mijn fiets. :( ..moeten er weer aparte beugels voor worden gemaakt...

dus ik denk dat ik er maar vanaf zie en ga kijken voor een fietskar of nog even wachten totdat meneer goed kan zitten en voorop in het zitje kan....met hoe oud kunnen ze daar eigenlijk in?

Teun wil nu al zitten en houd zijn hoofd goed recht ook als hij uit ligstand naar zitstand komt met een beetje hulp van ons natuurlijk

maar bedankt voor de reactie's ;)

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

Volgens mij is een fietszitje vanaf 9 maanden.

8. sim

sim Niet meer actief

oh dat vind ik ook wel eng...

9. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Ik ga er ook voor. Wil lekker fietsen van de zomer en ons zoontje kan dan echt nog niet in een fietsstoeltje. Fietskar is geen optie.
    De goedkoopste Babymee die ik nieuw op internet heb gevonden is 57,50 Euro en geen verzendkosten! Voor 5 Euro kun je hem onder rembours laten verzenden. Je kunt hem bestellen bij www.wielerwinkel.nl
    Op marktplaats worden ze ook vaak aangeboden rond de 35 Euro.
    Over dat onveilig: ik vind een fietsstoeltje net zo veilig of onveilig hoor. Als je met je kind in een gewoon fietsstoeltje valt dan gaat dat ook hard. En bij de maxicosi vangt de draagbeugel de eerste klap op zeg maar.
    Kinderen mogen zowiezo pas vanaf 4 maanden mee hierin mee op de fiets. Heeft denk ik met het opvangen van gehobbel te maken.

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik vind het heel griezelig, en dat gehobbel zonder goede vering terwijl het ruggetje nog zwak is vind ik ook niet zo super. maar goed, mischien valt het reuze mee. ik heb ook makkelijk praten, met een auto voor de deur

11. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    ik heb ook wel een auto voor de deur maar vind het zonde met dit weer om die te pakken voor de korte stukkies vandaar

12. vind het juist eng omdat achter me is en zo op de fiets, in stoeltje is voor je en kan je zien..
    in kar bv, kan de maxi gen kant op. vind dat minder eng als achterop met maxi

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    oh ik dacht dat het was om je snel te verplaatsen. maar ik ga liever lopen voor de kleine stukjes (ook wel langere stukken)

ik vind het gewoon eng omdat er zo onverantwoordelijk gereden word hier, en ik al een paar keer bijna gevallen ben.

14. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    er zijn altijd mensen die voor of tegen zijn ik heb er dus zelf een en ben er erg tevreden mee. ik vind zo,n kar eng omdat een auto het niet verwacht dat er nog een karretje achter de fiets komt. in de babymee kan de macicosi ook nergens heen zit goed vast het hobbelen valt ook wel mee mijn zoontje zit er al een tijdej in en valt elke keer in slaap voor we de straat uit zijn. als het erg zou hobbelen dan zou i =e niet kunnen slapen het schommelt meer.

Deel Deze Pagina