Turkije echt zo rustig geworden?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door evelien297, 6 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Ik hoor van velen dat ze geen all inclusive meer gaan boeken naar Turkije, en niet om eventuele aanslagen, maar wel omdat het daar zo rustig is geworden (dus weinig toeristen meer).

Ik denk eraan om zo rond september weer te gaan met mijn gezin. Maar als het echt zo rustig is, is het misschien niet zo leuk?

Iemand een idee?

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Wij zaten vorig jaar in aqua fantasy kusadasi. Dit hotel heeft normaal top drukte in hoogseizoen. Lees wachtrijen bij buffet, alle bedjes bezet aan het zwembad, volle terassen.
    Afgelopen zomer was het "voorseizoen" druk. Geen wachtrijen,bedjes vollop beschikbaar etc. Erg fijn voor ons maar je merkte wel heel goed verschil. Personeel gaf ook aan dat de helft ontslagen was ivm de mindere drukte.

3. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Wij zijn afgelopen oktober een weekje all inclusive naar Turkije geweest. Er waren genoeg toeristen en ik vond het niet rustig. We zijn nooit eerder in Turkije geweest dus kan deze vakantie niet vergelijken met andere vakanties. De vakantie stond al ruim voor de aanslagen gepland. Ik heb me geen moment onveilig gevoeld. Omdat het zo goed bevallen is (een weekje in de herfst genieten van de zon en de rust) hebben we voor dit jaar weer een week geboekt in de herfstvakantie. Heerlijk vooruitzicht!

Deel Deze Pagina