Hallo dames, Ik wist niet zo goed waar ik deze vraag kon stellen vandaar maar een nieuw onderwerp! ik heb een tijdje geleden een badje gekocht van de hema maar nu moet ik nog het onderstel laat ik die nou eventjes schreeuwend duur vinden en dan liever 2e hands kunnen scoren. Mijn vraag was dus of het hema badje ook op prenatal of andere onderstellen past of specifiek alleen op die van de hema? Bedankt alvast!
Goeie vraag! Misschien kan je prenatal bellen? Ik had trouwens via marktplaats een badje met onderstel van Bebe Jou twv 114 gekocht voor 15. Daar past ook de (Bebe Jou) tummy tub op.
Ik heb ook via MP een Bebe-Jou badje met onderstel, slang en emmer gekocht voor 15 euro, was 2 keren gebruikt omdat ze daarna de kleine liever met haar samen mee in bad nam dus het is echt zo goed als nieuw. Je ziet er totaal niks aan dus heb gewoon een nieuw badje met benodigdheden voor weinig geld
Mijn zus yad de badonderstel nog en kwam op de rommelmarkt een badje tegen voor 2,- meegenomen 😊 Had eigenlijk nooit stil gestaan of het wel zou passen. Maar paste uiteraard gewoon. Denk dat de "standaard" vorm badje op alle standaards passen