Hoi hoi! Heeft er iemand ervaring met een 'baby bungalow' van Landal Greenparks? En eventueel specifiek die op Landal 't Loo? Groetjes Kippetje!
Wij hadden een babybungalow in duitsland was top. Zat een bedje badje aankleedkussen box en kinderstoel in. Ook was de tuin afgezet en zat er een glijbaantje in
Ja, we gaan 13 sept een week naar zo'n huisje op 't Loo maar was benieuwd of er iemand toevallig al eens was geweest Het ziet er idd prima uit
Mijn schoonzus, haar vriend en kindje zijn een Laar weken geleden geweest. Zij vonden het fantastisch. Maar ze waren geloof ik wel op een ander park.
Wij zijn er ruim 3 jaar geleden geweest met onze zoons van toen bijna 3 en 11 maanden en wij vonden het geweldig! Mooie bungalow, vrijstaand, met alle voorzieningen voor jonge kinderen. Wij waren in ieder geval erg enthousiast!
Goed om te horen! We zijn er zooooo aan toe er even uit te zijn, maar niet om alle zooi mee te sjouwen met een 6 maander vandaar de keuze... Weet jij toevallig wat voor kinderstoel ze daar hebben?
@landal heeft ikea kinderstoelen met blad. Ik had een verrijdbare box, ideaal! Alleen maar 1 stand, laag.