babycook... is het handig?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door elsie22, 15 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

is het handig zo'n ding? ik wil straks het liefst zelf het eten maken..

2. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Het is handig, maar ik heb het niet gekocht. ik heb een stoommandje gekocht voor in een gewone kookpot.

3. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

hoi, ik vond het super handig. Echt veel mee gedaan en veel plezier aan gehad. Alles zelf vers bereiden, prima toch?!

Liefs Inger

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik kook gwoon alles in normale pannen? werkt toch netzo goed? :)

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik heb geen idee... vandaar de vraag.

6. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Nou dat werkt natuurlijk niet hetzelfde de babycook stoomt en in normale pannen kook je het (tenzij je een stoommandje gebruikt)

Ik heb de babycook en ben een hele grote fan...super ding. Ik gebruik hem elke dag en met veel plezier. Hier is hij zijn geld meer dan waard.

7. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Hier ook een fan. :D En hier is hij zijn geld ook meer dan waard. Je kunt er van alles in maken. En hoeft nooit bang te zijn dat je bijv. het te lang kookt. (want dan gaan er belangrijke voedingsstoffen verloren). Echt super ding.

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik denk dat ik er 1 ga kopen, waar hebben jullie hem gekocht?

9. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik heb hem niet gemist, maar ik heb een stoomfunctie (+mandje) bij de magnetron en die gebruik ik altijd. Is het eten in 6,5 min klaar.

10. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb 'm heel vaak gebruikt in het begin. Je kan natuurlijk ook gewone pannen gebruiken, maar ik vond het zo handig dat je het eten gewoon bevroren in de Babycook kan gooien, en het er gestoomd, gemixt en gepureerd weer uitkwam. Met heel weinig afwas (in tegenstelling tot pannen)! Ik maakte er ook fruithapjes in.

Nu eet hij gewoon met ons mee dus gebruik ik de babycook eigenlijk niet meer.

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

het lijkt mij een heel handig ding, denk dat ik die maar ga kopen.

12. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik gebruik voor aardappelen mandje idd en voor groenten gewoon pannen... maar ik kook (nu nog) ook voor Jelmar int vooruit, dus sta één hele avond in de keuken en heb dan voor 2 weken aan fruit&groente in de vriezer :D vind 120 euro, voor mezelf, te duur aangezien ik de pannen/blender/staafmixer al in huis heb :) maar heb het even opgezocht en bekeken, en als je het geld ervoor hebt is het inderdaad wel een leuk ding!

13. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik heb er aan getwijfeld om zo'n apparaat te kopen, maar uiteindelijk bleek dat het net zo makkelijk is om een aardappeltje en groente mee te koken. En toen Sven net begon met eten kookte ik meerdere maaltijdjes in het vooruit en dit vroor ik in.
    Met behulp van een staafmixer van een tientje bij blokker pureerde ik het.
    Inmiddels eet Sven bijna elke dag met de pot mee. Als we iets eten wat niet geschikt is voor hem (bv soep of iets sterk gekruids) dan staat er altijd nog wel iets in de vriezer of ik geef hem iets van olvarit. Owja, we kookten gelukkig wel altijd al zoutloos, dus dat scheelt voor ons al. Vlees maak ik nu trouwens nog steeds erg fijn. Want dat is zo taai, dan kan hij nog niet kauwen.

Ik heb me in ieder geval heel veel bespaard door m niet te kopen.

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

waar hebben degene die een babycook hebben die gekocht?

15. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ik heb hem te leen sinds gisteren dus ga dadelijk eens aan de slag met de gebruiksaanwijzing ...

16. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Ik heb hem gekocht bij babyplanet en de accesoires bij food4babies.nl, daar hebben ze ook leuke aanbiedingen.
    Als je naar de jonge gezinnenbeurs gaat, daar hebben ze ook vaak aanbiedingen.

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik heb er 1 gekocht, over 2 dagen ofzo krijg ik hem binnen dus ik ben heel benieuwd!

18. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Hier een soortgelijk apparaat, maar dan van Philips. Ik heb er wel veel plezier van gehad. Je gooit die groente er in, stelt de tijd in d.m.v. de hoeveelheid water die je er in doet en als hij klaar is, gaat hij vanzelf weer uit. Met een pan moet je toch wat meer opletten of het niet overkookt of droog kookt.
    Hij zat gratis bij een abonnement op Kinderen, wat me in totaal 55 Euro heeft gekost, in de winkel is het ding geloof ik 100 Euro.
    Natuurlijk kun je ook gewoon koken, dat deed ik bij mijn dochtertje ook, maar dit is nog net iets makkelijker.

Deel Deze Pagina