Dag nacht ritme??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Goudreinet, 3 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goudreinet

Goudreinet Actief lid

11 sep 2013
    254
    0
    0
    ergens in nederland
    We hebben iets wat we eigenlijk wel heel bijzonder vinden, en heel apart.

Onze kleine slaapt al vanaf de geboorte s´nachts heel erg goed, in het begin zetten we de wekker om te borstvoeden en moesten hem ook wakker maken, nu zit ik op volledig flesvoeding (borstvoeding ging helaas niet meer) en we hebben vanaf de geboorte nog maar 2 keer horen huilen snachts in de eerste week.

Overdag huilt hij wel, of ik hem nu in de kinderwagenbak of boven in bedje leg overdag maakt niets uit huilt in beide.
    Maar zodra het donker is dan kan meneer gewoon wakker zijn en gaat niet huilen.
    Als wij de lichten in de huiskamer aan hebben, als hij in de bak ligt dan gaat hij ook huilen, maar doen we de lampen uit, is hij gewoon weer stil en wakker of hij gaat dan slapen.

Het is alsof hij weet van hé het is nu donker en nacht nu moet ik stil zijn:D:D
    Nou zijn wij als ouders dan hier ook ontzettend blij mee dat hij snachts niet huilt en dan wij dan ook rustig door kunnen slapen.
    Hij slaapt nu van 10 tot 6 uur en dan word hij wakker gemaakt voor de fles, en na de fles slaapt hij gewoon weer verder tot 10 uur en moet hem dan meestal weer wakker maken of hij ligt gewoon wakker te kijken om zich heen.

Iemand een idee?? wij vinden dit namelijk wel heel erg apart hoe hij lijkt te reageren op licht en donker.

2. panther

panther Actief lid

8 jun 2013
    471
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Ik zou zeggen GENIET HIERVAN!:D:D

Hij heeft een uitsteken dag en nacht ritme.
    Mijn zoon ook die slaapt ook door reageert niet zo sterk op licht en donker maar heeft wel v.a het begin een uitstekend dag en nacht gevoel.
    En slaapt nu ook door sinds een aantal weken van 22:00-06:00 gemiddeld en gaat dan na de fles lekker door met slapen ideaal!:)

Nee ken dit niet wat je zoon heeft maar zou zeggen dit is fijn!

Deel Deze Pagina