net 1 jaar en nog nachtvoeding !

Discussie in 'Voeding' gestart door leonie 1980, 16 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonie 1980

leonie 1980 Actief lid

7 jan 2007
    118
    0
    0
    standdaarbuiten
    Hallo,

Onze dochter is nu net 1 jaar maar drinkt nog steeds de fles van 19:00 en dan komt ze s'nachts meestal ook nog.

we hebben al vanalles geprobeerd laten huilen om 23:00 een fles geven maar niks helpt soms zitten er een week tussen dat ze de nachtvoeding niet hoeft maar nog wel steeds de fles van 19:00 ik heb al overleg gehad met het cb en ze vond dat onze dochter erg bewegelijk was dus ook veel energie verbruikt.

Ik was benieuwd of er nog meer moeders zijn met kinderen die dit hebben en anders tot hoelang dit gaat duren !

alvast bedankt

groetjes Leonie

2. MamaBianca

MamaBianca Actief lid

12 mrt 2008
    478
    0
    0
    Drieborg
    Hier krijgt Esmee ook nog een klein flesje warme melk voor het slapen gaan. In de nacht krijgt ze geen voeding of drinken.

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier ook vaak nog 1 of 2 nachtvoedingen ... niets mis mee hoor!

4. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    mijn zoontje is bijna een jaar, hij krijgt voor het slapengaan nog een pyamapapje zolang hij het nodig heeft.
    toen hij pasgeleden ziek is geweest, kwam hij ongeveer 2 weken voor een nachtvoeding om in te halen. hebben wij ook gewoon gegeven, normaal doet hij dat niet meer. maar hij had het gewoon even nodig.

5. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Dat houd vanzelf op.
    Mijn meisje sliep al heel vlug door. Maar met 8maanden kwam ze opeens 's avonds laat vor een fles, en nu heeft ze vanacht weer helemaal doorgeslapen

6. Anna71

Anna71 Actief lid

31 jul 2008
    269
    0
    0
    Senna is bijna 10 maanden oud en komt ook nog voor de nachtvoeding hoor. Als we erin mee zouden gaan dan wil ze ook nog wel een tweede nachtvoeding maar daar ben ik vanaf gestapt.
    Ze krijgt er tussen 00.00 en 02.00 uur en daarna om half acht haar eerste voeding weer.
    Toen ik naar de arts op het CB ging dacht ik: nou die zal wel zeggen dat die nachtvoeding er toch echt af moet.
    Maar geheel tegen mijn verwachting in zei ze: tjee zeg, wat een ondernemend kind (Senna kan geen moment stilzitten) geef haar die nachtvoeding nog maar want zij heeft het echt nog nodig!
    Senna zit onderin de lijn qua gewicht en lengte. Ze is niet dun ofzo maar in ieder geval geen dikkertje. Dus ik blijf de nachtvoeding ook nog even geven.
    Ik ga er vanuit dat er een moment komt dat ze die voeding niet meer nodig heeft en dat ze dan rustig doorslaapt.

Succes.

Deel Deze Pagina