Nu eet ze bijna niks meer...

Discussie in 'Voeding' gestart door Gentle, 29 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Het wordt steeds minder... Eerder at ze 's avonds al weinig, maar nu eet ze ook overdag bijna niks meer. Ze kan toch niet leven op een halve boterham? Ze is wel verkouden, gisteren een beetje verhoging, maar vandaag gaat het al een stuk beter. Ze is niet echt ziek...

Iemand ideeën? Zal ik naar de HA gaan als het zo blijft gaan, of morgenochtend even bij het CB langs? Ik begrijp ook niet hoe ze nu echt zo vrolijk kan blijven met bijna niks. Vanmorgen heeft ze een klein korstje brood op (4 cm) en zo'n babyontbijtkoekje. Verder niks...

Ik begrijp trouwens dat het een fase van minder eten is, maar dit is wel errug weinig! Ze weigert normaal nooit haar brood!

2. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Meid, jullie tobben nu al zo lang met het eten van je kleine meid, ga idd gewoon even langs het CB of je HA. Denk dat het niet zoveel uitmaakt bij wie je langsgaat, maar meer waar je zelf het beste gevoel bij hebt. En mocht de één geen bevredigend antwoord hebben, kun je daarna altijd nog de ander even opzoeken.
    Probeer ook aan te dringen dat ze verder kijken dan alleen maar 'het is een fase'... Mocht het dan uiteindelijk een fase blijken te zijn, weet je iig dat ze goed nagekeken is!

Heel veel succes met je meisje!
    ps: ik denk niet acuut dat er iets mis is hoor!!

Deel Deze Pagina