Hoi! Ik ben op zoek naar leuk speelgoed voor aan de maxi cosi. Vorige keer was er ook zo'n topic over een mobiel voor de box en daar kwamen zulke goede tips uit (de tiny love princess is een succes inderdaad ). Ik vraag me af welke speelboog of speelgoed jullie kindje leuk vindt in de maxi cosi? Ik ben namelijk op zoek naar iets leuks.
Toysxl.nl | Dingly Dangly Clip Clop, Playgro | Baby & Peuter speelgoed deze hebben wij aan de maxi cosi hangen en zoonlief vindt hem nog steeds leuk. Dochter had ook zoiets, maar die wilde ze niet aan broer afstaan, hij hangt nog steeds aan haar kant van de auto.
deze speelboog heb ik aan mijn vriendin gegeven toen haar dochtertje geboren werd en haar dochtertje vind het helemaal geweldig. het is een speelboog van Tiny love Musical take along arch roze
Deze is van dezelfde serie als de muziek mobiel Tiny Love Princess dus misschien vind ze deze dan wel net zo leuk.
Wij hebben de speelboog van Playgro Amazing Garden Hier hebben we overigens de hele serie van (speelkleed, boxmobiel en wagenspanner). Vind het een leuke serie, lekker vrolijk.
Oeh die speelboog ziet er echt super tof uit! Ga eens even zoeken op internet. Bedankt voor de tips alvast.