last van rijst??

Discussie in 'Voeding' gestart door tuc, 11 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Herkent iemand dit??
    Mijn zoontje is de eerste 2 maanden van zn leventje ernstig geobstipeerd geweest, gelukkig hebben we dat nu onder controle en sinds hij 6 maanden is krijgt hij bijvoeding en dat heeft juist een heel gunstig effect. Maar ik heb hem nu donderdag en vrijdag rijst gegeven voor het eerst. Allebei de avonden liggen krijsen van de krampen, gister weer gewoon aardappel en bloemkool en niks aan de hand...het lijkt wel duidelijk dat het aan de rijst ligt, iemand dit ook gehad??

En zou couscous dan wel kunnen??

2. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Jep. Rijstvlokken, rijstemeel, rijst... Altijd drama. Couscous nog nooit geprobeerd.

3. Hanneke23

Hanneke23 Bekend lid

20 jan 2012
    642
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier laatst ook rijst geprobeerd en ook een huilend mannetje gehad, dus rijst komt er voorlopig nog even niet in....wel jammer want we eten best vaak rijst....

4. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Rijst stopt...
    Zou het over een tijdje nog een keer proberen en misschien niet 2 dagen achter elkaar geven???

5. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    682
    113
    Couscous is juist goed voor de stoelgang! Ik heb zelf een zeer moeilijk stoelgang dus weet wel wat wel en niet stoppend is! Zou couscous gewoon eens proberen en kijken hoe hij daar op reageert.
    en inderdaad niet 2 dagen achter elkaar rijst geven.

6. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Kan heel goed, mijn neefje kon (nadat zijn moeder hem vrolijk met 3 maanden rijstebloem had gegeve) tot hij naar school ging niet tegen rijst. Hij is er nu overheen gegroeid, maar het kostte echt een paar jaar om er tegen te kunnen.

Deel Deze Pagina