Dreumes niet wakker/huilen na braken.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door wendy339, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.073
    113
    Beste mede mama's,

Ik heb even een vraagje:

Mijn zoontje heeft de 14mnd prikjes gehad maandag en is sinds gister ochtend mega verkouden,diarree en niet fit.
    Of het nu wel of niet vd prikjes komt vind ik niet zo spannend.

Gisteravond hebben we hem op bed gelegd en na gewoon normaal gegeten te hebben,geen temp en alleen flinke snotneus en veel poepen is hij gewoon direct gaan slapen.
    Nu kijk ik altijd nog even bij hem voor ik naar bed ga en zo gister dus ook, nu trok ik de deur open en rook meteen een typische lucht. Kon het niet plaatsen dus heb even met mijn gsm bij hem gekeken. Nu zag ik een beetje spuug/braaksel boven in z'n bedje dus ik dacht dat dat het was. Nu slaapt mijn zoontje in elkaar gedoken op zijn buik dus zag hem verder niet goed maar bed moest toch verschoond worden dus ik maakte hem wakker. Wat bleek nu: onder z'n gezicht (waar hij dus in lag) en onder hem lag echt een hele berg braaksel.:$.
    We hebben hem niet horen hoesten/braken/huilen helemaal niets!
    Hadden babyfoon juist extra hard gezet omdat hij al niet in z'n hum was..

Nu mijn vraag: is het normaal dat een kindje hier niet wakker van wordt? Het was zoooo veel dat hij er zomaar in had kunnen stikken bij wijze van..
    Vind het een eng idee dat hij zich met dit soort dingen niet even laat horen.

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Jeetje wat zal jij geschrokken zijn!
    Je hoort vaker dat mensen stikken in hun braaksel in hun slaap dus denk inderdaad dat het kan.
    In ieder geval hem niet teveel aandacht geven van zielig enzovoort dan gaat hij het ervaren als een negatieve ervaring!
    Verder denk ik dus dat het gewoon kan.. En van die 11 maanden prik kunnen ze goed ziek worden, als dit nou aan blijft houden zou ik toch even de HA bellen..

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.073
    113
    Ja ik schrok inderdaad! Ben nog nooit zo blij geweest dat ik altijd even ga kijken bij hem..

Hij is nu nog wat hangerig maar eten etc blijft er tot heden gewoon in. Nu is mijn zoontje zoiezo geen 'huil' kind maar soms zou het wel fijn zijn als hij dat deed. Het ziek zijn op zich vind ik ook niet erg of eng, hij is nog niet ziek geweest in die 14mnd dus tsja daar moest ook een 1e keer voor komen natuurlijk.. Maar zoveel braken en er gewoon vol met je gezicht in liggen te slapen Brr...

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Had me moeder net op visite, vertelde dit en ze zei dat ik dat vroeger ook weleens heb gehad dus niks engs :)

Deel Deze Pagina