klamboe weg?

Discussie in 'Verzorging' gestart door juffie roos, 5 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie roos

juffie roos Bekend lid

8 okt 2010
    959
    1
    18
    Wij hebben om ons ledikantje zo'n klamboe hangen; voor de sier (sluit niet helemaal, gewoon een beetje om het ledikantje heen)
    Nu beweegt onze kleine man sinds kort door het hele bed heen.
    Laatst vond ik hem, aan de klamboe trekkend.
    Hier heb ik eigenlijk nooit bij nagedacht.
    Op zich zit hij wel goed vast; maar toch vind ik het eng.
    Is het verstandig om hem gewoon weg te halen?
    Ik heb hem nu zo achter het bedje gehangen dat hij er niet bij kan.

2. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Hier heb ik hem al de tijd achter het bedje laten hangen vanaf dat ze erbij kon. Vond het anders zo saai op het kamertje. Ze is er verder goed afgebleven.

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    In princiepe wordt het aangeraden dat wanneer ze gaan grijpen je hem het beste kunt weghalen zodat ze er niet in verstrikt kunnen raken.

Sommige mensen maken lintjes onderaan de klamboe en strikken die aan de poten van het ledikant zodat ze hem niet in het bedje kunnen trekken.

Ik heb hem zelf met 10 maanden weg gehaald. Zodra hij in bed lag deed ik de klamboe achter het hoofdeinde alle stof zeg maar zodat hij er niet bij kon. Met 10 maanden heb ik hem weg gehaald omdat ik hem niet echt stoer meer vond voor een jongen.

4. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Mijn klamboe is weg sinds dat Tycho 6maanden is. Ik vond hem toen een keer nadat ik onder de douche was geweest met dat hele ding in zijn bed getrokken! Ik ben me rot getrokken en ben blij dat ik op tijd was voordat hij zich erin had gerold!!

Dit was de eerste keer dat hij dat ding te pakken had, dat moment heb ik dan ook mooi aangegrepen om de klamboe in de kast te doen (en stiekem wa sik hem ook wel ene beetje zat ;))

Voor hetzelfde geld doet hij het een keer midden in de nacht of als hij gaat slapen ofsow en heb ik het helemaal niet door.

xxxx

5. adi

adi Niet meer actief

Ons zoontje heeft hem wel een hele week gehad, hij bleef maar naar dat ding staren en zich overstrekken om de klamboe te kunnen zien.

Mijn ene dochter heeft hem 14 maanden gehad, toen wilde ze zelf niet meer.

En mijn tweede dochter heeft het nog steeds (21 mnd) boven haar bedje hangen.

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.809
    4.192
    113
    Ndat ik in de ouders van nu een keer een verhaal heb gelezen van een kindje dat gestikt was door zo'n klamboe heb ik em direct verbannen uit de kamer.
    Dan maar een kale plek boven het bed, beter dan op een dag een leeg bed!

7. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Dani heeft niks hangen, maar onze dochter Layla van 2,5 heeft hem al 2,5 jaar hangen.
    Eerst over haar ledikantje en nu als gordijn stofje achter het bedje.

Ze is er altijd netjes vanaf gebleven dus hij gaat ook nog lang niet weg :p
    Echt prinsesjes achtig :p *en duur whaha deze was van colorique*

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik heb hem bij fynn op een gegeven ogenblik vast gemaakt zodat hij hem niet het bed in kon trekken . nu met 27 maand hangt hij nog steeds.

9. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hier ook achter het bedje zodat ze er niet bij kan.
    Heb haar gevonden helemaal erin gerold!! Met haar armen vast..
    Tot bij haar hoofdje. De klamboe zat helemaal onder het snot dus zal ook bij haar gezichtje geweest zijn.

Schrok me ook rot!
    Dat ding gaat er een dezer dagen ook uit hoor! Veelste gevaarlijk!

10. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Er is recent zelfs nog een 6 maanden baby gestikt uit Waspik (NBR) in een klamboe. Hier is hij met 6 maanden weggehaald.

11. kimr1

kimr1 Bekend lid

13 aug 2008
    545
    0
    16
    Hier ook met 6 maanden weggehaald.
    Ook ik vond mijn dochter na een middagdutje met de klamboe helemaal in bed getrokken.
    Meteen weggehaald toen.

Deel Deze Pagina