Babydansjes!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lisette89, 28 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Goedemorgen!

Sparky:
    Neee! Dit ziet er niet goed uit :(
    Ben bang dat morgen je ongi komt, maar hoop t nie...
    De langste van de 2 zou ik aanhouden of t gemiddelde ervan...

Mar10e:
    Wekker ging 7:00 en ik kwam voor t eerst deze temp ronde uit n diepe slaap. Temp is dan meestal anders :-/... Maar ja heb echt een dip in de grafiek :( shitzooi. Bij de zwangerschappen bleef hij op 37 hangen... Dus geloof er niet meer in... Waarom zou t nu anders zijn?
    Ga snel lezen of je getest hebt? Ik ben nog in slaap gevallen weer, ben zo moe... Dus heb nog niet geplast en niet getest! Kan nog steeds ;)
    Knap dat je niet getest hebt! Ik weet t nog niet, misschien wel goed de dubbele bevestiging dat k niet zwanger ben :(

Sw1:
    Joepie!

2. Sparky

Sparky Niet meer actief

Dubbeltje, wat dan werkt is gewoon even rustig eentijdje blijven liggen voordat je gaat tempen. Dus eerst even bijkomen van die droom.
    Verder kan het nog steeds hoor. Hier ook een zwangerschap gehad met een schommelende temp en normaal altijd een stabiele temp bij zwangerschap.

Vraagje.... ik heb in de tijd dat ik op bed lig te zp'en 5x getempt.
    1e was 36,6. 2e was 36,8. 3e was 37,1. 4e was 37,0. 5e was 37,0

Uhhh zelfs al ben ik wakker zou het niet zo verschillend mogen zijn toch? Volgens mij wordt het tijd voor een nieuwe thermometer??

3. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Sparky:
    Ik zat zo met 7:00 in m'n hoofd dak meteen de thermometer achter me vandaan pakte en tempte. Was inderdaad nog half in shock van de wekker... Wilde daarna nog eens tempen na wat gedraai...(wat k normaal heb), maar dacht dat scheelt vast niks of amper...
    Echt? Ik hoop t, maar door die 2 stabiele grafieken durf ik niet te hopen bij zo'n grafiek. Alsof mijn temp op 37 MOET zitten. Heb je m'n grafiek gezien?

Oei... Denk inderdaad tijd voor een nieuwe! Ik meet ook wel eens 4 keer anders als ik t niet geloof, maar neem altijd de eerst gemeten temp. Kan wel ook door t verschil van tijd ertussen komen... Hopelijk ligt t aan de meter!

4. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ja ik heb je kaartje gezien en toch vind ik het nog steeds hoopvol hoor. Helemaal omdat je uit een diepe slaap kwam want dan is bij mij mijn temp ook lager.

5. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Ja normaal bij mij ook, maar omdat t nu dezelfde tijd was...
    Net in bed ook maar ff temp gemeten :p 37.14
    Ik hou wel die andere aan.

Ohhhh ik had een zwangertest gepakt, een bakje om in te plassen... En opeens denk ik NEE!! Dus heb alleen eerst een Ovu gedaan... Die is heeeel licht dus hoef niet meer te testen ;)

6. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Sw1, jippieeeee!!!! Te gek meis.

Dubbeltje ik snap dat je alleen maar een stabiele temp verwacht bij een zwangerschap door je ervaring. Alhoewel mijn temp bij de zwangerschap van dl zelfs een dip van 37 naar 36,5 had (echt sparky!!) n dat op 17 dpo. De dag erna ging hij weer omhoog. Ik had al in m'n hoofd dat het dus mislukt was. Ging m'n temp weer omhoog! Dag een (18dpo) voor t eerst getest sn een mega knaller! Mijn temp schommelt sowieso wel beetje hoor idd verschil tussen vast slapen ed. Zal de hoop nog niet volledig opgeven meiden!!

7. Sparky

Sparky Niet meer actief

Baarmoedermond nog keihard en dicht. Verwacht op zn vroegst pas vanavond ofzo ongi?

Ga zo maar eens een andere thermometer kopen.

Dubbeltje, dit zijn mijn ovutesten van de afgelopen dagen:

8. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Roos:
    Dank je voor je reactie. Aan de ene kant slaat het ook nergens op dat ik op 8dpo al ga piepen over een temp die 2 keer is ingezakt... Maar is misschien ook wel zelfbescherming...En ook dat ik dan gewoon een beetje bang ben dat het niet raak is, wil t niet geloven ;)
    Na mijn nod zakte inderdaad mijn temp ook wel eens naar 36,9... alleen omdat het ervoor niet gebeurde, moet het nu dan ook zo zijn ;)

Sparky:
    Ook erg licht dus! Laatste 3 zijn een beetje hetzelfde als ze allemaal droog zijn denk ik... Hmmm...Zal mijne zo eens pakken boven om nog even te spieken.

9. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ze lopen wel op, maar op de foto niet goed te zien. Maar knallen doen ze bij lange na niet haha.

10. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Mijne is zoals jouw 3e ongeveer...Heb m nu weggegooid

11. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Snap je zeker wel hoor dubbeltje!! Echt overal ben je op gefocust... Zo lastig allemaal, wel niet wel niet wel niet... De dg voor je nod zijn gewoon kak!! En zeker als je nog steeds twijfels hebt! En het meeeega irritante is, je kan maar 1 ding doen en dat is afwachten :(

12. Sparky

Sparky Niet meer actief

Nu is hij droog:

13. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    ja, wachten is zo vervelend als het hierom gaat... Elke keer die (valse) hoop...zo vermoeiend...Gisteren dacht ik echt nog dat het raak kon zijn, nu denk ik eigenlijk meer van niet.... Of ik moet snel gaan voelen wat ik bij allebei voelde

14. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    zo zien ze er alledrie weer anders uit hihi. mijne is dan donkerder dan jouw derde, maar lichter dan de 4e

15. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ja uiteindelijk zegt het niks he. Maar dacht misschien heb je er wat aan. Geloof dat als je zwanger bent ze in no-time donker worden en dan kan je dus nog alle kanten op met jouw test en jouw termijn.

Ik hoop echt voor je dat je gewoon zwanger bent hoor!

16. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Klopt, ik heb het toen uitgetest. 10 dpo was hij heel duidelijk, bijna positief en 14dpo knalde hij het stripje af en was hij gelijk al te zien...

Het is vooral mijn temp die me nu doet denken dat het niet raak is

17. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Wordt hier zo moe van :(
    Ik had trouwens in t andere topic al gereageerd! Niet de moed opgeven ladies! Het kan allemaal nog zo lang geen bloed...!

18. Sparky

Sparky Niet meer actief

He wat vervelend nou shart!

Hier nieuwe thermometer gekocht. 2x met beide getempt. 1e keer was de oude 0,4 lager dan de nieuwe en 10 minuten later was hij 0,3 hoger dan de nieuwe.... die kan wel in de prullenbak dus. Al vermoed ik nog steeds ongesteld te worden.

19. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hij is wel wat donkerder opgedroogd...maar nog steeds geen knaller! Baal er echt van! Betekent dat m'n eisprong waarschijnlijk pas komt als ik alweer terug in nl ben! :(

20. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Balen zeg! Ziet er ook niet uit alsof ie snel zal komen :( hopelijk toch ineens n knaller

Deel Deze Pagina