He shart wat vervelend nou! Toch een lange cyclus dan! Mijn test van vanmorgen is trouwens net als 9 dpo. Leek een mooie streep te worden en nu staat hij er nog wel, maar niet zo duidelijk aanwezig en duidelijk roze meer als die andere. Deze is ook grauw geworden. Net ook mijn laatste kruidvat opgemaakt en daarop is ook het lichtroze streepje verdwenen. Dat in combi met mijn temp ben ik wel 100% overtuigd van het feit dat de nieuwe ronde erg snel gaat beginnen. Nu alleen mijn baarmoedermond nog veranderen en dan zal het snel losbarsten denk ik! Gelukkig komt vriend maandag of dinsdagnacht over een week terug, eisprong zal ongetwijfeld daarna plaats vinden. En NOD is dan nog steeds in september
Ik twijfel heel erg of ik door zal gaan met tarwekiemolie en de andere vitamines (afgezien van foliumzuur en vit D). Ik weet uit echo's dat mijn baarmoederslijmvlies zich goed opbouwt. Dus dat zou toch geen belemmering mogen zijn voor een innesteling toch? Verder moet ik op 3 dpo bloedprikken om te kijken naar mogelijk vervroegde overgang en ga ik gelijk de test laten doen voor stollingsafwijkingen.
Waarom moet je laten testen voor mogelijk vervroegde overgang? Je hebt toch nette cyclussen en eisprongen? Ben gewoon benieuwd hoor, want heb t nooit gehoord. Tarwekiem kan geen kwaad...zou het gewoon nemen! Hier ineens heel ander gevoel dan gisteren. Zit te wachten op mijn ongi voor mijn gevoel en niet meer op een positieve test.... Doe alsnog 10dpo een test, want je weet het nooit.
Omdat mijn zus van 29 ook in de overgang zit. Die heeft ook ernstige endometriose en van zichzelf gewoon een cyclus (nu met pillen kunstmatig in de overgang om de laatste eitjes te sparen). Maar dat is echt alleen om uit te sluiten. Wordt niks van verwacht eigenlijk.
Blegh... nu ik de kans op zwangerschap heb losgelaten mis ik mijn mannetje wel heeeeel erg! Nu weet ik waarom ik mij er zo op vastklampte.. om maar niet te hoeven denken aan het feit dat mijn vriend nog 10 dagen weg is
Ben net toch maar ff met die oorpijn naar de dokter geweest, heb een lichte infectie links en rechts zag er ook niet op en top uit. Moet nou antibiotica druppels in m'n oren doen... Maar doe ik liever niet, zo lang ik niet echt heel veel pijn heb (ben allergisch voor een groot deel antibiotica en penicilline en weet niet welke ik precies wel mag hebben) maar ja zit er ook mee dat als het echt een flinke ontsteking wordt dat ik misschien niet terug mag vliegen wegens kans op trommelvlies scheur vanwege de lucht druk in t vliegtuig. Heb geen koorts en ook niet echt flinke pijn, het is meer ongemakkelijk, alsof er water in zit (zit er ook) blehhhh en dan is m'n eitje ook nog niet in zicht! Zit ff te balen
Jee wat lastig! Wat ga je nu doen? Zijn er dingen die je zelf kunt doen om te voorkomen dat het erger wordt?
Shart wat kl*** van je oorpijn zeg!!! Ik hoop dat het vanzelf minder wordt en dat je niet aan de antibiotica hoeft!! Is het een idee (als je wel aan de antibiotica moet) dat je je eigen huisarts belt welke antibiotica je wel kan & mag hebben.. Daarna je zorgverzekering bellen en vragen waar je die antibiotica kan halen? Omdat je voor bepaalde antibiotica allergisch bent! Als hun dan hebben aangegeven waar je die kan halen, dan via de dokter daar een recept vragen voor die specifieke antibiotica ivm allergie.. Het is een beetje omslachtig, maar zo weet je in ieder geval dat je antibiotica krijgt waar je zeker weten tegen kan!!
He gatsie shart wat rot van je oor!! Sluit me aan bij de wrd van Lisette over de AB! Hopelijk kam je wel gewoon vliegen hoor. He shit en dan ook een langere cyclus nu, niks aan! Hoop dat hij heeeeel snel springt hoor!
BABYDANSJES LIJST: Zwangeren: 10 mei uitgerekend - SW1 NOD lijst: 30 aug - Sparky 3 sept - Roos 5 sept - Mar10e 5 sept - Dubbeltje 5 sept - LVtje 11 sept - Mags 13 sept - Shart86 23 sept - Lisette89 Onbekend - Zuurtje Testdatums:
huh mijn nod staat op 5 sept, maar die is echt 4 sept! En dan reken ik de langste lf die k gehad heb Wat gek dan eigenlijk, dacht dak gelijk liep met Lvtje en Mar10e?? Even uitrekenen maar weer dan ihihihi Het is ook elke keer hetzelfde...snap er weer niks van 5 sept is 14dpo Mijn lf is 13/14...