Ik hoop dat die bij mij ook klopt. Heb nu 4 $) pendels voor posi test in september. Kan toch geen toeval zijn zou je denken haha.
goedemorgen ja ik zag weer streepjes voorbijkomen, zowel hier als in het nod toppic mijn temp is zo wispelturig als het weer, mijn ongi was ook heel raar ik vond het niet echt een ongi maar het was teveel om het gewoon spotting te noemen maar in mijn geval ook te weinig om echt te zeggen het was mijn ongi
Ik had allemaal dezelfde pendels, daarom heb ik ze onder mijn handtekening weggehaald. Was iets TE toevallig... Allemaal sept bevruchting en dan een jongen.... En nu hebben er een paar prive gependeld en die zijn anders Volgens mij geen een augustus, maar weet t niet uit mijn hoofd
Weet je, ik heb ze allemaal eens op een rij gelegd... En dit is de eerste waarvan ik eigenlijk wel denk dat hij echt licht positief is! Ik heb er nog eens water overheen gedaan en hij blijft roze. Waar de andere allemaal een grauwe kleur hebben.
Nee ik hoop vandaag niet meer. Hopelijk kan ik het uithouden tot morgen. Heb nog 2 kv 2v5, nog 3 zw en kids en nog 4 action. Maar action is niet gevoelig he. Misschien probeer ik die vanavond ofzo wel. Ja en nog een digitale, maar die doe ik echt niet voor 15 dpo.
Irritant he... Ik weet dat het zinloos is, maar gewoon even een test doen....moet moet moet hihi. Zat al te denken een ovu te doen voor het idee, maar als die dan iets donkerder is krijg ik straks per ongeluk hoop terwijl t nergens op slaat. Als je zwanger wilt worden dan gaan je gedachten soms gewoon met je aan de haal...
Haha, totaaaaaaal niet herkenbaar. (Ahum) Heb geen ovu liggen, maar had ook al zo iets, ik race zo wel naar de action ....
Ik denk dat ik vandaag verder moet wegblijven van dit forum!! Eigenlijk tot 10dpo denk ik nu haha. Maar ik ben zo benieuwd naar jullie allemaal!!! Even bedenken of ik vandaag nog iets kan gaan doen. In ieder geval het huis uit waar geen testen zijn
En bij winkels uit de buurt blijven! Ik kon ook niet wachten en had toch echt een omo witte test eergisteren dus niet te vroeg testen hoor (mag eigenlijk niks zeggen)
Dames, ik heb jullie bij deze 11 dagen lang heeeeel hard nodig! Vriend is vertrokken naar schiphol....