Even een berichtje vanuit de wedstrijd, moest even spieken. Sparky, wat balen meid. Maar iig wel duidelijkheid en door naar de volgende ronde. @dubbeltje; op mijn telefoon zie ik hem niet, sorry. Maar moet ook zeggen ik zit in de zon dus dat helpt niet mee. Hier nog steeds misselijk met vlagen en wat krampen achtige klachten. Zo'n heel lichte ongesteldheidsgevoel.
Geeft toch niet, gewoon eerlijk zeggen Enne jij moet wel zwanger zijn...misselijkheid is wel een erg duidelijk symptoom!
Spannend dubbeltje!! Het kan nog makkelijk hoor! Zeker gezien je tuurstreepje! Ja joh ik weet het ook niet, bewaar m'n laatste ovu test maar voor morgen en ga nu ff bestellen zodat ik di weer nieuwe binnen krijg dan kan ik gewoon doorgaan met testen totdat ie eindelijk geweest is. Maar m'n lf is dan dus wel stuk korter. Vorige maand op cd 19 een knaller en cd 31 eerste bloed verlies (avond) lf van 11/12 dagen is dat niet te kort?
Shart, wat vervelend dat je nog geen knaller hebt. Een lf van minder dan 10 is TE kort. Kortere lf kan ook komen door bijv tarwekiemolie. Dit kan je cyclus in de war gooien, je cyclus verlengen en verkorten maar ook je lf verlengen of verkorten! Weet niet of je dat slikt?
Nee slik niets verder behalve mama vitamines en b12 supplement. Kan je lh piek ook tegelijk vallen met eisprong? Of is het altijd eerst piek en dan 24/48 uur later ei? Of kan je dan tegelijk met knaller meteen eisprong hebben?
Binnen 24-48 na het BEGIN van de piek heb je je eisprong. Kan dus ook voor de 24 uur. En het kan ook zijn dat je het begin van de piek hebt vlak nadat je een nog niet positieve ovutest hebt.
Dus als ik het goed begrijp, is die van vandaag nog niet positief maar zou ik theoretisch gezien binnen nu en 24 uur een eisprong kunnen hebben en dat ik morgen dan weer niet posi is, terwijl dat de piek dan dus al geweest is? raak er helemaal van in de war. Nou ja we blijven lekker babydansen en hopen op het beste! Heb net weer 6 ovu testen besteld die komen dan dinsdag binnen zodat ik iig door kan testen tot na m'n piek (ervan uitgaande dat ik hem vind met de testjes) waarom is het zo ingewikkeld allemaal!
Nee die kans is heeel klein. Maar stel dat je straks een beginnende piek hebt dan test je morgen ook positief. Daarom houden ze over het algemeen 24-48 uur aan. Als je morgen positief test en je piek was vandaag al begonnen, na je test van net dan zal morgen waarschijnlijk ook je ei springen in de loop van de dag.
Dubbeltje ik zie hem!!!! Sparky, wat balen dat je ongesteld bent worden!! Maar je weet nu wel waar je aan toe bent!! Roos, je streepje is zeker donkerder dan die van eergister!! Ik duim dat die van morgen ook weer donkerder is!! Mar10e, ik zie wat je bedoelt! Op de bewerkte zie ik duidelijk een dikke streep.. Maar op de positieve zie ik alleen dat penstreepje!!0
Shart wat ontzettend balen dat je nog geen positieve test hebt!! Ik hoop zo dat hij snel komt!!! En wat sneu voor jullie kleine meid dat ze zo verdrietig is na t skypen en facetimen!! Geniet nog even van jullie laatste dagje en morgen kan je haar weer knuffelen!!!
Shart, ah wat zielig dat ze zo verdrietig was zeg! Dubbeltje, fijn he als je alles wat vanmorgen besproken is opnieuw moet uitleggen omdat er niet meegelezen wordt?
Geeft helemaal niks dubbeltje Lisette lief van je thanks Ik weet dat het maar even duurt en dat ze het al snel weer vergeten is maar moest zelf ook steeds huilen als zij ging huilen. Ze kan natuurlijk niet praten dus ze kan zich alleen uitdrukken door huilen en lachen en wat geluidjes/klanken. Dus ja ben wel klaar ervoor om naar huis te gaan morgen! M'n vliegangst begint nu ook weer lekker op te spelen! Gezien ik nog geen ei heb gespot ga ik vanavond weer lekker een cocktailtje drinken kan mij het schelen
Haha ja soms irriteer ik me er gewoon aan dat mensen alleen hun eigen dingen komen droppen... Maar blijkbaar had zij op mij wel gereageerd, maar dan snap ik de vraag niet zo goed Nou ja, zal wel aan mij liggen
Shart geniet van je cocktail!! Even lekker "alles" vergeten! En gewoon even drinken zolang t nog kan!!
Shart, gewoon van je coctailtje genieten hoor! Hier toch wel al blij dat dit weekend achter de rug is. Nog 8 nachtjes en dan komt hij terug! Maar hij komt wel pas midden in de nacht terug dus eigenlijk zijn het 9 nachtjes...