Ik ga morgen nog een early test van kV doen en dan di en wo de 2v5 als ik nog hoop heb! Helemaal eens met de extra zin!!
Spannend mar!! Morgen test ik wel rond 7:00 want dan moet ik er daarna ook uit blijven Ik heb geen hoop meer als ie morgen wit is..
Haha ik heb eerst met m'n zaklamp gekeken daarna in de badkamer bij daglicht en toen nog in de keuken of dat nog uitmaakte! Haha! Jaaaaaa kheb een hooooooop hooooooop!
Hier heb ik toch zoooooooooveel last van de menstruatie... *not* Heb het alleen met afvegen, maar dat was de vorige keren ook, sinds de tarwekiemolie dus. Wel constant pijn in mijn baarmoeder, maar de bloeding is te verwaarlozen. Hopelijk volgende ronde wel mijn normale menstruatie terug als ik dan toch ongesteld moet worden.
BABYDANSJES LIJST: LET OP! Wij willen de groep graag klein en actief houden. Als je hier op de lijst wilt, kom je dan ook gezellig actief meekletsen? Zwangeren: 10 mei uitgerekend - SW1 - jongen/meisje/onbekend NOD lijst: 3 sept - Roos 5 sept - Mar10e 5 sept - Dubbeltje 5 sept - LVtje 11 sept - Mags 13 sept - Shart86 23 sept - Lisette89 24 sept - Sparky Onbekend - Zuurtje Testdata: 1-9 - Dubbeltje 1-9 - Mar10e
Sorry lisette heb even testdatums veranderd in testdata kon het niet laten!!! Meiden ik wil roze zien! En een positieve ovu test!!!! Grrrr
Kan de tarwekiem zijn :/ Ik had t vorige ronde ook, maar toen gebruikte ik t nog niet... Mar: Ik heb ook hoop voor jou!! Jouw streepjes zijn duidelijk in binnen de tijd toch?? Indroger: Klopt t dat die over t algemeen weg gaan als je er water bij doet? Staat hier overal!
Dat was ik En is niet erg hoor! Nederands is niet mijn goedste vak Was de vorige keren ook zo. Ik weet en voel dat dit echt mijn menstruatie is. Test was vanmorgen niet wit, leek heeeeel iets lichter dan die van gisteren. Dus zowiezo geen positieve test. En mijn temp al 2 dagen laag, dus ja, dit is echt echt mijn menstruatie.
Dubbeltje, nee die gaan niet weg met water. Worden soms juist duidelijker. Dat werkt blijkbaar alleen met niet doorgelopen strepen/vlekken.
Oke officieel afgehaakt bij nod topic! Ken er bijna niemand meer, behalve jullie maar die spreek ik hier dan wel. Ik lees zo terug als dochter in bed ligt en dan reageer ik op iedereen en vertel ik hoe het gegaan is met vertellen Edit: ik lig in bad en geen tablet om terug te lezen en te reageren nu en met alleen tel lukt dat niet.
Ja ik zit er ook aan te denken daar helemaal te stoppen. Jullie verhalen lees ik hier ook wel. Ben wel heel benieuwd naar rvcd en menneh. Dus ga wel meelezen.
Ja zou leuk zijn als die 2 ook hierheen kwamen! Heb gisteren terug zitten kijken en ik voelde toen op 10dpo echt opmerkelijke dingen waardoor ik een ovu test deed, die was toen donker en toen ging ik testen in de middag en was positief Voel nu niet iets wat daarop lijkt helaas...Mjaaa heb nog 1 dag hihi