Babydansjes!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lisette89, 28 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sparky

Sparky Niet meer actief

Blijft spannend Dubbeltje! Heb je nu niet de behoefte om een ovu te doen? Zou ik wel hebben als ik jou was, na het tuurstreepje van vanmorgen.

En hoewel ik het steeds heel leuk heb gevonden om jouw ovu en zs testen te kijken hoop ik dat ik alleen nog maar wat positieve testen zie en verder niks meer!

Inmiddels is de ongi hier toch iets meer geworden.

2. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Jawel hihi, denk dat ik zo ook een test ga doen...misschien eerst ovu... of een z&k...maar ja die kunnen sowieso streepjes geven... Heb nog 2 kruidvat 2v5 testen en wil ze eigenlijk bewaren voor de ochtendurine...

En inderdaad, die irritante streepjes na afleestijd of tuurstreepjes hebben we allemaal niks aan... Hopelijk morgen een duidelijke streep bij meerdere dames!

3. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Oh spannend dames, morgen weer twee testen. Hoop gewoon zo op mooie streepjes voor jullie!!

Hier net thuis, lange dag. Vanuit de wedstrijd nog langs vrienden geweest voor de verjaardag van hun dochtertje en nu eindelijk op de bank.

Ik probeer nog steeds vrijdag pas te testen, wellicht donderdag maar vrijdag is iets van 12/13dpo dus veel eerder gaat het sowieso niet worden.
    Misschien dat ik dinsdag en/of woensdag wel een ovu test doe als ik erg testdrang heb.

4. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Heel knap hoor Lvtje! En misschien ook wel heel verstandig...
    Nee niet misschien, het is verstandig!
    Je ziet het...Mar en ik zitten nu allebei in twijfel. Ik weliswaar in lichte twijfel, maar dan nog... Het geeft je toch weer (valse) hoop

5. Sparky

Sparky Niet meer actief

Tja, mijn eerste testen gaven alleen grijze streepjes hoor van zwanger en kids. Die ene was echt mooi en roze.. Die van gisteren en vandaag waren lichter en vager. Maar zoals ik al zei denk ik echt aan een foute innesteling. Dus als een streep mooi roze is dan zou ik hem echt als tuur beschouwen (tenzij hij over overduidelijk is natuurlijk).

6. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Hoi meiden, ben ik ook weer! Ben lekker uit eten geweest, pfff merk dsn wel echt symptomen vanuit m'n vorige zwangerschap: enorme honger en als ik dan eet sneller vol en vlagen misselijk. Nig steeds geen spotting... Zo spannend allemaal. Ml en ik hebben samen wel echt het gevoel dst het gewoon raak is nu alleen hopen dst het goed gaat!
    Ga denk ik morgenochtend wel testen hoor... Kan mezelf denk ik niet bedwingen, zeker niet als de spotting er dan nog steeds niet is!

Haha dubbeltje en mar, zoooooo herkenbaar, heb de testen ook op allerlei manieren vastgehouden bij verschillend licht. Hier dan wel al heel licht streepje bunnen de 5 min maar ik zou net zoals jullie ook hoopvol zijn als na die tijd een streepje verschijnt. Je weet maar nooit! Dus ik zal in jullie geval morgen wel testen denk ik hoor! Spannend meiden, of kunnen jullie het aan om nog 1 dg te wachten.

Sparky, vaag van de tarwekiemolie, ken het eigenlijk niet, maar wel bizar dat het zo'n invloed heeft op je cyclus!

7. Sparky

Sparky Niet meer actief

LVtje, heeeel verstandig! Ik ga keihard mijn best doen de volgende keer ook zo verstandig te zijn :D

8. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Lvtje, idd erg verstandig want uiteindelijk die tuurtesten word je ook niet blij van ;)

Wat voor een sport doe je eigenlijk als ik vragen mag?

9. Sparky

Sparky Niet meer actief

BABYDANSJES LIJST:

LET OP! Wij willen de groep graag klein en actief houden. Als je hier op de lijst wilt, kom je dan ook gezellig actief meekletsen?

Zwangeren:

10 mei uitgerekend - SW1 - jongen/meisje/onbekend

NOD lijst:

3 sept - Roos
    5 sept - Mar10e
    5 sept - Dubbeltje
    5 sept - LVtje
    11 sept - Mags
    13 sept - Shart86
    23 sept - Lisette89
    24 sept - Sparky
    Onbekend - Zuurtje

Testdata:

1-9 - Dubbeltje
    1-9 - Mar10e
    1-9 - Roos

10. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Dat had ik vorige ronde dus ook en ik wil het gewoon niet meer.
    Vind het el heel lastig, maar die hoop en vervolgens toch teleurstelling is ook niks. Teleurstelling is er sowieso, maar na een licht streepje is die toch aanzienlijk groter.

Hoop dat ik het dit keer ook echt vol hou, zelfs vrijdag is nog niet eens 14dpo dus dan is het al vroeg.

@roos: spannend voor jou ook, die symptomen van honger en misselijk herken ik. Hoop dat het voor ons beiden een goed teken is.

11. Lisette89

Lisette89 Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.045
    37
    48
    Ik wil ook roze zien!!!!:D

Shart geniet van je laatste avond daar!!!:) Neem je t zonnetje mee terug naar Nederland??:) :) Heb nog wel even behoefte aan de zon!!

Dubbeltje, Ben zoo benieuwd morgen!!

zou het ook leuk vinden als Menneh & rvdc hier naar toe komen!!

Hier is t nog heerlijk rustig! Menstruatie is over:) en gelukkig totaal geen moeite met het niet tempen!! Hopelijk blijft het zo en heb ik straks ook geen moeite met het niet gebruiken van de ovutesten!!
    Jullie steunen me wel he:D

12. Sparky

Sparky Niet meer actief

Roos jij bent hartstikke zwanger hoor!

13. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Haha, zo verstandig voelt het anders soms niet hoor :D:D

En het is nog lang geen vrijdag, dus wie weet krijg ik na drie mooie testen morgen helemaal de kriebels!

@roos: had vandaag een agility wedstrijd (dus samen met de hond)

14. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Roos:
    Zo fijn voor jullie :D Ik heb ook echt goede hoop voor je hoor!
    Nee, ik kan niet een dag langer wachten. Ik test morgen en overmorgen. Als hij overmorgen wit is dan weet ik zeker dat ik niet zwanger ben (stel mijn ei is een dag later geweest dan ben ik uiterlijk overmorgen 10dpo). Maar denk dat mn hoop morgen al weg is al ie wit is...en blijft ;)

15. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Zeker weten!!!

16. Sparky

Sparky Niet meer actief

Lisette, ik help je wel hoor!

Hier ga ik tempen totaan de eisprong en ovutesten gebruiken. Na de eisprong weet ik niet of ik weer stop met tempen of doorga.

17. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Hihi ik denk eraan om volgende ronde na ei te stoppen met tempen en dan net als wat jij nu deed 3 dagen voor nod weer te beginnen ofzo. Als ik dat kan :p Nu word ik niet echt rustig ervan door die schommelingen...

18. Sparky

Sparky Niet meer actief

LVtje, oh wat LEUK LEUK LEUK!! Vind dat zo'n leuke hondensport!

19. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ja ik vond het ook wel heerlijk eigenlijk. Maar aan de andere kant... Ja weet niet.

20. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    mijn mannetje zei net heel lief...doe je zo weer je extra sokjes aan?
    Je bent wel warm, innestelingswarm

vond dat toch wel schattig

(ben normaal snel koud)

Deel Deze Pagina