Babydansjes!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lisette89, 28 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Ahhh lief meiden!! Blijft zo bizar, had totaal geen hoop dst t spontaan zou lukken nog nl en nu is het idd wel echt positief, nu alleen nog zo blijven, vind ik wel heeeeel spannend!!

Wat is dst precies Lvtje? En met wat voor een hond?

Wij doen dummy trainingen met onze hond, ook erg leuk en af en toe een wedstrijd.

Sparky, dst heb ik precies zo gedaan met ovutesten en tempen. Na een duidelijk ei even lekker niks en dan rond 8/9 DPO weer testen. Ik begin met tempen ook pas rond cd10, scheelt ook weer ff.

2. Sparky

Sparky Niet meer actief

Wat lief dubbeltje!

Ja hier heb ik dat soort dingen eigenlijk niet. Mijn vriend is er totaal niet mee bezig. Hij zou het geweldig vinden als het raak is en goed mag blijven gaan, maar leeft in de weg er naartoe niet echt mee.

Maar dat vind ik niet zo erg. Hij is net zo goed autist als ik en ik begrijp hem wel.

Maar maakt het wel extra fijn dat ik het hier met jullie erover kan hebben, dat hele zwanger worden.

3. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Natuurlijk helpen we jou Lisette!

Wat lief van je man!!

@roos: hier een filmpje (niet van mezelf trouwens) Twiggy WK Agility IFCS 2014 - YouTube

Heb zelf een weimaraner, en jullie?

4. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik vind het steeds leuker! Mijn op en top lievelingshond!!!!!

En die van mijn dochter (ze noemt ze lachhonden, waarom weet ik niet hihi)

5. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Ga ff kijken Lvtje! Prachtige honden idd! Wij hebben een Engelse springer spaniel, een bruin witte, dan wel de machtlijn (en niet de showlijn). Erg fijne hond qua formaat en ontzettend zachtaardig.

6. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Machtlijn = jachtlijn

7. Lisette89

Lisette89 Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.045
    37
    48
    Fijn dat jullie me helpen en steunen:D

Roos, jij bent echt zwanger!! Ben benieuwd naar de test morgen!!

Lvtje, wat ontzettend leuk dat je dat doet met jullie hond!! En wat ontzettend knap!!

8. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw

Oh wat leuk :D:D

Leuk ook Roos, bij de jachttraining zat ook een Engelse springer. Leuk beestje was dat.

9. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Ohw daaaaaat Lvtje, leuk is dat! Sowieso is het geweldig om samen met je hond wat te doen, echt je maatje dan he? Wij hebben ook jachttraining gedaan maar dan met alleen een groepje springers.

10. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Heb net even een ovulatietest gedaan, ja moet toch wat:p... Dacht dan is mijn hoop morgen ochtend iets minder misschien... Maar nee hoor, de ovulatietest is een stuk donkerder dan gisteren....Maar lang niet positief hoor, dus als ik even heel HELDER nadenk weet ik ook wel dat het niks zegt

Oja had een uur geleden nog 2 glazen drinken op en geplast..

11. Sparky

Sparky Niet meer actief

Foto foto foto foto

12. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Haha...nou vooruit dan..momentje :p

13. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik ben zooooo moe! Hielp ook niet echt dat ik gisteravond niet in slaap kwam.

Ondank dat ik weinig bloedverlies heb heb ik wel redelijk veel pijn in mijn baarmoeder. Die 2 dingen samen hebben mij doen besluiten toch paracetamol in te nemen. Ben nogal huiverig met medicijnen omdat ik door langdurig gebruik van zware pijnstillers tijdelijk erg allergisch ben geworden voor bepaalde medicatie. Nu kan ik sommige dingen wel weer nemen, maar blijf er het liefst zoveel mogelijk vanaf.

14. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Hee allemaal!

Rare zondag achter de rug, niks nuttigs gedaan, ja, een zitzak gekocht voor manlief, zodat hij hopelijk minder last heeft van zijn rug :)

en vanochtend heerlijk tegelijk met zoontje een dutje gedaan, hij had de hele nacht doorgeslapen en was pas om 9 uur wakker, en om 11 uur zijn we er beide nog even ingekropen, hmmmm...

Verder echt weinig nieuws te melden. Had geloof ik al gereageerd op de testen van mar10e en dubbeltje, bij beide zie ik een vaaaaaag streepje! Maar wat dat dan precies betekend dat is zo onzeker he...

Roos jij bent echt wel zwanger hoor. Dat het streepje iets lichter lijkt hoeft niet veel te zeggen. Ik zag hier laatst iemand die had twee kv testen gedaan met dezelfde urine, en dat was al een wereld van verschil. Dus het hoeft niet alleen aan de concentratie hcg te liggen, kan ook nog aan de testjes liggen!!

Sparky wat ontzettend kut dat je ongesteld bent geworden. Echt balen. Ik ben deze maand begonnen met de tarwekiemolie in de hoop dat mijn lf langer wordt juist! Die was vorige maand 9 dagen.... Dus als ik de tien dpo haal zonder ongesteld te worden ben ik al heeell blij, of ik nou ongesteld word of niet!

Oh ja, nog een 'kwaal', vanochtend babydansje gedaan en dat deed pijnnn! Alsof mijn baarmoedermond heel gevoelig was ofzo, echt raar.

15. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Ovulatie test!! Zeg t er even duidelijk bij...
    9dpo avond, 1 uur na drinken en plassen.
    Op verzoek foto ;)

16. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Sparky:
    Hopelijk helpt de pcm snel!!

Mags:
    Dat het pijn doet kan 3dpo nog van je eisprong komen, heb ik ook wel eens... rot gevoel he?

17. Mar10e

Mar10e Bekend lid

29 jul 2014
    781
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lijkt me echt moeilijk! Maar morgen weer lekker naar je meissie!!
    Succes met vliegen morgen!! En proost voor vanavond!!

18. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    oja...ik wil trouwens liever zo'n duidelijke zwangerschapstest...pfff waarom staat er geen hcg op t stripje :p

19. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Dat zou mooi zijn, die krijg je gewoon over een paar dagen!

Pffff, hier ineens hele scherpe steken onder in mijn buik, niet normaal. :$

20. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Innesteling :$:$:D

Deel Deze Pagina